Zoeken Vraag het forum

Kaak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peetje

heb al jaren last van mijn kaak. Sinds ik mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald. Daarna in acta A’dam gelopen therapie gehad en een bitje gekregen. Toen al gehoord van de desbetreffende kaakchirurg als je ouder wordt, kan het erger worden. Toen was ik rond de 18 tot en met 25. Zelfs een beugel gehad. Nu ben ik 51, al die tijd ging het wel. Maar sinds een jaar, krijg ik hem niet meer goed open, moet hem kontant recht zetten, slaap slecht hierdoor, want ook s’nachts slaat hij op slot. Eet gemalen of pap. Het is om gek van te worden. Wat moet ik doen? Slik ibrobrefen voor de kramppijnen. En wat houdt een evt operatie in. Droom ervan om weer gewoon te kunnen eten.

met vr.gr

1 reactie
    Reageren
    Thea

Je zou naar je huisarts en/of een kaakfysiotherapeut in je woonplaats kunnen gaan. Of je laten verwijzen naar de kaakchirurg.

Mocht je nog steeds een bitje/splint dragen, bespreek dit ook. Mijn eigen ervaring met de splint is dat het na jaren dragen juist averechts ging werken. Dus gestopt met de splint.

Sterkte gewenst,

Gr, Thea

Reageren
Reageer op: Kaak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.