- Peetje5 mei 2019 om 21:23
heb al jaren last van mijn kaak. Sinds ik mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald. Daarna in acta A’dam gelopen therapie gehad en een bitje gekregen. Toen al gehoord van de desbetreffende kaakchirurg als je ouder wordt, kan het erger worden. Toen was ik rond de 18 tot en met 25. Zelfs een beugel gehad. Nu ben ik 51, al die tijd ging het wel. Maar sinds een jaar, krijg ik hem niet meer goed open, moet hem kontant recht zetten, slaap slecht hierdoor, want ook s’nachts slaat hij op slot. Eet gemalen of pap. Het is om gek van te worden. Wat moet ik doen? Slik ibrobrefen voor de kramppijnen. En wat houdt een evt operatie in. Droom ervan om weer gewoon te kunnen eten.
met vr.gr
1 reactieReagerenThea5 mei 2019 om 21:49Je zou naar je huisarts en/of een kaakfysiotherapeut in je woonplaats kunnen gaan. Of je laten verwijzen naar de kaakchirurg.
Mocht je nog steeds een bitje/splint dragen, bespreek dit ook. Mijn eigen ervaring met de splint is dat het na jaren dragen juist averechts ging werken. Dus gestopt met de splint.
Sterkte gewenst,
Gr, Thea
Reageren