- obo19931 maart 2017 om 05:45
Hallo ik heb 2 dagen geleden een auto ongeluk gehad. Een auto is achter op mij en een vriendin ingereden. Knal was best hard nou had ik op dat moment niet echt veel last behalve de schrik. Dit was maandagmiddag. Toen ik maandag avond ging slapen en dinsdagochtend wakker werd, werd ik wakker met wat leek op een zeer stijve nek best pijnlijk en draaien gaat bijna niet. Ook last van mijn rug en schouders in combinatie met hoofdpijn. Echt heel de dag met moeite doorgebracht en daarbij had ik vaak periodes over de dag waarin ik piepgeluiden hoor. Nu ben ik dus ‘snachts wakker geworden en merkte ik dat ik heb geplast in mn slaap en ben een beetje duizelig en trillerig en hoofdpijn. Dat ik geplast heb vind ik best eng omdat dit nooit voorgekomen is.
Ik ben nog niet naar de dokter geweest, of het ziekenhuis. Het is ook zo dat ik altijd het gevoel heb dat ik nooit serieus word genomen bij de huisarts, omdat ik vaker last heb en vaak met een vraagteken de deur uitliep.
graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft en om advies
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 maart 2017 om 10:51Ik raad je toch aan opm naar de huisarts te gaan. Je zou een whiplash kunnen hebben.
ReagerenCatootje1 maart 2017 om 15:46Heb zelf een paar jaar geleden een ongeluk gehad dus ik begrijp het een beetje. De knal kan hard aankomen. Mijn rug bleek scheef en vast te zitten, zonder dat ik het zelf in de gaten had. Door langdurig fysiotherapie, door iemand die ook osteopathie doet is het weer goed gekomen. Ik kan je aanraden toch wat te ondernemen, naar de huisarts, naar een osteopaat o.i.d. In elk geval ook even rustig aan doen. Mogelijk dat je trouwens nog ergens recht op hebt, een kleine schadevergoeding. Misschien heb je slachtofferhulp nodig.
Reageren
Als je vaker met onbegrepen klachten zit kan het handig zijn om ook naar de oorzaken te kijken. Iets wat niet goed zit in je lijf, bepaalde tekorten kunnen klachten geven enz. Zo kwam ik in het verleden bij een osteopaat terecht met buikklachten, waarvan de huisarts niks kon vinden.Anoniem1 maart 2017 om 19:35Bedankt voor jullie reacties, vandaag ook nog last en moeite met concentreren. Dus morgen even langs de huisarts.
hartlijk dank
Reageren