Zoeken Vraag het forum

Syphilis in de urethra

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Is dit mogelijk? Komt het vaak voor? Ik maak me mega veel zorgen op het moment dat ik dit binnenin mijn penis tip heb. Ik heb 11 dagen geleden een bj gehad en ik zag iets zitten in mijn tip. Ik kan eventueel een foto geven maar ben benieuwd kan dit? Gebeurt het vaak binnenin?

12 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik weet niet waar je het over hebt… je verhaal is onduidelijk.

Reageren
    Anoniem

Niet snel in de urinebuis. Een syfiliszweer krijg je op de plek waar contact is geweest met een zweer van een ander. Het zou logischer zijn dan een zweer op je eikel te krijgen.
    Bij twijfel kan je een syfilis test doen. Dan weet je het zeker.

Reageren
    Anoniem

Sorry ik zal het beter uitleggen.

Als ik mijn eikel top openklap zie ik een soort wondje of plekje zitten. Nu ben ik benieuwd komt het vaak voor dat syfilis binnen je penis tip zit?

Is het mogelijk dat het met 11 dagen al op komt?

Ik heb een foto bijgevoegd misschien maakt het dat wat duidelijker

Bijlagen:
    Reageren
    Anoniem

Nog een foto als ik mijn tip helemaal open klap

Bijlagen:
    Reageren
    Anoniem

Nog 1 van een andere hoek

Bijlagen:
    Reageren
    Peter (huisarts)

Laat t testen..

Reageren
    Anoniem

Inderdaad even mee naar de huisarts gaan is het beste, want het lijkt sowieso op een beschadiging. Syfilis is eenvoudig te testen.

Reageren
    Anoniem

Ga ik morgen direct doen maar lijkt dit op een syfilis zweer? Is de kans groot op die locatie? Ik probeer informatie te winnen voor mezelf

Reageren
    Anoniem

Ik ben geweest maar ze hebben me weggestuurd. Ik kon pas testen bij 4 weken en niet eerder. Ze weten niet wat het is ze zeggen kan ook normale structuur zijn.

Wat moet ik doen? Ik wordt echt best wel heel bang nu. Ze gaven namelijk aan dat het ook gewoon slijmvlies kliertjes kunnen zijn. Die daar een kleine opening kunnen hebben.

Ik heb nog een foto erbij gedaan voor hoe het er nu uit zit op dit moment bij het normaal openen van de meatus.

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Het zit net voor het “brugje”

Reageren
    Anoniem

Je bent nu onder behandeling van de huisarts, dus kan je best daar je behandeling voortzetten. Het stellen van vragen via dit forum maakt het onduidelijker.
    Bang worden heeft geen enkele zin. Je kan best de window-fase van vier weken afwachten, dan een test doen, en als die negatief is, met de huisarts verder kijken naar een oplossing.
    Als dat al nodig is, want de huisarts geeft niet voor niets aan dat het mogelijk ook iets banaals kan zijn.

Reageren
    Tio

Er zijn ook zelfthuistesten en die zijn te bestellen bij webshops en ook zelfstandige drogisten hebben die te koop en er is ook en test voor syfilis en je hoort dat syfilis de laatste tijd meer komt opzetten. Die zelftesten zijn anoniem en worden discreet behandeld.

Reageren
    Peter (huisarts)
Reageer op: Syphilis in de urethra
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.