Beste,
Ik ben bijna 4 weken geleden door een prosituee onbeschermd oraal bevredigd.
Testen op gonnoroe en chlamidya waren beiden negatief.
Echter ben ik toch bang voor syfilis als ik internet lees. Ik ben nu exact 24 dagen verder na het contact en heb nogsteeds geen symptomen. Ik heb volgende week een test gepland bij de huisarts. Hoe groot is de kans op syfilis? En hoe betrouwbaar is een test na 4 weken?
Alvast bedankt voor uw antwoord
Niemand kan je daar antwoord op geven.
Een test op 4 weken is wel voldoende
Bedankt John voor uw reactie.
De testen op 4 weken is betrouwbaar dan?
En ik lees veel syfilis besmettingen onder MSM maar gebeurt de overdacht in jou ervaring ook vaak via mond bij vrouw op man?
Bedankt voor uw feedback alvast!
Nog snel een vraag, ik heb alvast een zelftest besteld die komt maandag thuis aan. Als ik deze maandag doe is het 27 dagen geleden dus net geen 4 weken is dit ook betrouwbaar?
Waarom die grens op zoeken? En waarom een thuistest? Die zijn minder betrouwbaar dan een test via de huisarts of een ziekenhuis.
Ik heb de afspraak woensdag staan bij dokter,
Maar omdat ik niet kan wachten zou ik maandag al een zelftest willen doen. Vandaar de vraag.
Zinloos om twee dagen voor een consult bij een arts even snel zelf een test te doen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
De test was negatief, John. Jij vind 4 weken voldoende? Of raad je 3 maanden nog een test? De test was bij de dokter.
Je hebt bij de huisarts een test gedaan. Denk je dat de huisarts tests gaat doen die niet betrouwbaar zijn?
Dat zeg ik niet, de test zal betrouwbaar zijn. Maar is 4 weken voldoende van tijd ertussen? Ik lees op internet overal iets andere, ene site zegt 6 weken andere site 4 weken nog een site 3 maanden. Ik ben zelf in de war.
4 weken is voldoende