- Bart29 september 2021 om 21:53
Beste John,
Ik heb 2 weken geleden met een vrouw tong zoen gedaan. Die claimde dat het überhaupt 4 maanden geleden was dat ze iets heeft gedaan maar ja je weet nooit.
Ik heb sinds 2 dagen dat mijn tandvlees rood is rechts en doet wat pijn. Nu denk ik ja dat is wel eens vaker maar toch…als de dame eerlijk is dan is er denk ik geen. Risico ivm als het al zweer was dat die dan al weg zou moeten zijn maar ja helemaal gerust ben ik er niet op.
Is de kans überhaupt groot bij zoenen?
Verder heb ik er 1 week en 5 dagen erna last gekregen van mijn tandvlees. Wat denkt u kan dit begin zijn van syfilis of is dat echt te vroeg en eerder toeval?22 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 september 2021 om 21:57De klachten passen er eigenlijk niet bij. Bij syfilis ontstaat er een pijnloze zweer…
ReagerenBart29 september 2021 om 21:59Hoi John, eerst dank u voor de tijd en moeite. Waardeer het enorm.
Is 1 week en 5 dagen Ook niet wat te vroeg?
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2021 om 22:03De klachten komen in de regel na 10 dagen tot 3 maanden!
ReagerenBart29 september 2021 om 22:23Hoi John, wederom dank. Dat kan dus net. Al begrijp ik dat rood en ontstoken tandvlees geen syptoom is
ReagerenJohn (moderator)
29 september 2021 om 22:26Dat is idd geen symptoom
ReagerenBart30 september 2021 om 12:30Hoi John. Ik dat gebied zit een hard bultje van ik denk 0,3mm erg klein. Kan er goed al jaren zitten maar ja nu ga je eropletten. Begint syfilis zo of is dit toch echt iets anders?
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2021 om 21:17Het kan met een bultje beginnen, dat dan wel snel veranderd in een zweer.
ReagerenBart30 september 2021 om 22:44Hoi John, wat is snel?
ReagerenJohn (moderator)
30 september 2021 om 22:47Voor syfilis is de incubatietijd: 10-90 dagen, gemiddeld 3 weken voor het ontstaan van de primaire laesie (zweer) Maar als het bultje ervan zou zijn, is dat het beginstadium van de zweer. Dat bultje veranderd dan doorgaan binnen 1 week
ReagerenBart30 september 2021 om 23:04Ok. Thx . Ik verwacht het niet. Doet nog steeds pijn rondom tandvlees ook. Buktje is hooelijk al langer aanwezig. Met zoenen kans ook nogal klein. De vrouw heeft test gedaan voor de zekerheid.
ReagerenBart2 oktober 2021 om 15:40De vrouw geeft aan dat de test negatief is ook voor syfilis. Dan maar aannemen dat ze de waarheid spreekt.
Zie foto heb nu dit..lijkt eerder droog heb 2 keer gemastrubeerd in 2 dagen maar toch dacht deel het met je en ben benieuwd naar jouw mening John
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
2 oktober 2021 om 18:33Lijkt idd op een droog maar beschadigd plekje
ReagerenBart2 oktober 2021 om 19:56Dank u
ReagerenBart9 oktober 2021 om 12:40Bultje in mijn mond zit er na bijna 2 weken nog dus ik denk dat het er altijd al heeft gezeten.
Heb wel iets anders zie foto. Lijjt op een puntbloeding ofzo . Zat er gister nog niet. Heb wel 2 keer gemastrubeerd. Jij een idee John wat dat kan zijn?
ReagerenBijlagen: