Zoeken Vraag het forum

Syfilis tongzoenen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Beste John,

Ik heb 2 weken geleden met een vrouw tong zoen gedaan. Die claimde dat het überhaupt 4 maanden geleden was dat ze iets heeft gedaan maar ja je weet nooit.

Ik heb sinds 2 dagen dat mijn tandvlees rood is rechts en doet wat pijn. Nu denk ik ja dat is wel eens vaker maar toch…als de dame eerlijk is dan is er denk ik geen. Risico ivm als het al zweer was dat die dan al weg zou moeten zijn maar ja helemaal gerust ben ik er niet op.

Is de kans überhaupt groot bij zoenen?
    Verder heb ik er 1 week en 5 dagen erna last gekregen van mijn tandvlees. Wat denkt u kan dit begin zijn van syfilis of is dat echt te vroeg en eerder toeval?

22 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De klachten passen er eigenlijk niet bij. Bij syfilis ontstaat er een pijnloze zweer…

Reageren
    Bart

Hoi John, eerst dank u voor de tijd en moeite. Waardeer het enorm.

Is 1 week en 5 dagen Ook niet wat te vroeg?

Reageren
    John (moderator)

De klachten komen in de regel na 10 dagen tot 3 maanden!

Reageren
    Bart

Hoi John, wederom dank. Dat kan dus net. Al begrijp ik dat rood en ontstoken tandvlees geen syptoom is

Reageren
    John (moderator)

Dat is idd geen symptoom

Reageren
    Bart

Hoi John. Ik dat gebied zit een hard bultje van ik denk 0,3mm erg klein. Kan er goed al jaren zitten maar ja nu ga je eropletten. Begint syfilis zo of is dit toch echt iets anders?

Reageren
    John (moderator)

Het kan met een bultje beginnen, dat dan wel snel veranderd in een zweer.

Reageren
    Bart

Hoi John, wat is snel?

Reageren
    John (moderator)

Voor syfilis is de incubatietijd: 10-90 dagen, gemiddeld 3 weken voor het ontstaan van de primaire laesie (zweer) Maar als het bultje ervan zou zijn, is dat het beginstadium van de zweer. Dat bultje veranderd dan doorgaan binnen 1 week

Reageren
    Bart

Ok. Thx . Ik verwacht het niet. Doet nog steeds pijn rondom tandvlees ook. Buktje is hooelijk al langer aanwezig. Met zoenen kans ook nogal klein. De vrouw heeft test gedaan voor de zekerheid.

Reageren
    Bart

De vrouw geeft aan dat de test negatief is ook voor syfilis. Dan maar aannemen dat ze de waarheid spreekt.

Zie foto heb nu dit..lijkt eerder droog heb 2 keer gemastrubeerd in 2 dagen maar toch dacht deel het met je en ben benieuwd naar jouw mening John

Reageren
    John (moderator)

Lijkt idd op een droog maar beschadigd plekje

Reageren
    Bart

Dank u

Reageren
    Bart

Bultje in mijn mond zit er na bijna 2 weken nog dus ik denk dat het er altijd al heeft gezeten.

Heb wel iets anders zie foto. Lijjt op een puntbloeding ofzo . Zat er gister nog niet. Heb wel 2 keer gemastrubeerd. Jij een idee John wat dat kan zijn?

Reageren
Reageer op: Syfilis tongzoenen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.