Zoeken Vraag het forum

Syfilis test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

John

Wat voor soort test gebruiken ze bij de ggd voor syfilis test

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

John

Het gaat hierom

Ik heb jaren geleden o veilige sec gehad en lees nu dat de syfilis test na jaren kan negativeren

Reageren
    John (moderator)

Ze zullen op bacteriën testen. Maar welke test precies zou ik echt niet weten.

Reageren
    Anoniem
    • John
    • Maar een test kan wel negativeren na een aantal jaar
    • Ik heb 4 syfilis testen gehad en alle 4 negatief maar ik heb een hoop symtomen van syfilis
    Reageren
    Michael

Syfilis kan altijd worden aangetoon in je bloed, ik heb het 7 jaar geleden gehad, maar had totaal geen symptomen pas naderhand kreeg ik bijv. een hele dikke penis was de bacterie, je krijg 3 injecties in je bil met vloeistof ingespoten, tussen iedere injectie zit 1 week, na deze 3 injecties verdwijnen je klachten en heb je geen syfilis meer, je voorkomt syfilis door veilig te vrijen, d.w.z. met een condoom en veel glijmiddel, zo voorkom je ook andere soa, maar onthoud wel 100% veilige sex bestaat niet, pijpen met condoom vind ik vreselijk, ik pijp en laat mij altijd pijpen zonder condoom, ik wens je in ieder geval succes hoi

Reageren
    John (moderator)

Nee. Syfilis is altijd terug te vinden in een bloedonderzoek. En al helemaal als je klachten zou hebben van syfilis. Dan kun je onmogelijk een negatieve test hebben

Reageren
    Anoniem

Oké

Bedankt allebei voor de info

Reageren
Reageer op: Syfilis test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.