Zoeken Vraag het forum

Rode jeukende/kleinbeetje pijnlijke bultjes/puistjes op penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • TomHardy

Dag allemaal,

Een week geleden heb ik in een dronken sfeer seks gehad met een meisje (daar voor ook al paar keer, op andere dagen). Dit gebeurde tijdens het douchen. Toen heb ik shampoo/zeep op mijn penis gesmeerd en heb ik ook anaal seks gehad met haar. Een dag later kreeg ik een bultje in mn schaamstreek, het leek erg op een puist. Maar dat had gekund aangezien ik dat wel vaker heb na het scheren van mn schaamstreek.

Dag later had ik er 2 op mijn eikel, 2 op penis zelf en nu 5/6 op mn schaamstreek. Die bij mn eikel zijn bijna weg maar 1/2 hebben een bruin stipje erin, maar worden wel kleiner..

Kan iemand mij helpen wat dit kan zijn? Ze voelen zacht aan. Soms pijnlijk(zeurderende pijn) en jeukerig.

Please help!

Thanks

12 reacties
    Reageren
    TomHardy

PS: Mn vriendin heeft precies zelfde klachten en ze heeft ook duizeligheid, moeheid, koorts, blaasontsteking etc..

Reageren
    Anoniem

Genitale wratten? Herpes? Puistjes? Ik denk dat je het best even naar de huisarts kunt gaan met jouw klacht.

Groet

Reageren
    TomHardy

Mijn vriendin is al naar de arts geweest en die heeft Herpes geconstateerd. Hij heeft haar een 5-daagse kuur gegeven van 2 soorten medicijnen (pilletjes). Ik ga morgen naar de arts hiervoor en een complete soa test organiseren.

Nog één vraag:

Als het compleet verdwenen is, kan herpes plotseling terug komen?

Mvg.

Reageren
    John (moderator)

Herpes genitalis is dus een SOA en gaat helaas niet meer weg het is niet te genezen. Het is wel beheersbaar.
    Kijk voor meer info op de volgende link:
    http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkomende_soa/herpes

Reageren
    TomHardy

@Tandor Waarom zei de dokter tegen mijn vriendin dat het na deze kuur helemaal verdwijnt?

Reageren
    John (moderator)

Beste TomHardy,

Dat zou je aan de huisarts moeten vragen. Ik weet niet waarom hij dat heeft gezegd. Maar dom vindt ik het wel.
    Ik neem aan dat je op site die ik via de link heb gestuurd hebt gekeken.

Reageren
    TomHardy

@Tandor Ja ik heb die website helemaal gelezen.. Ik ben ook zeer ongerust nu.

Dus als ik tot een conclusie moet komen hierover, kun je dus nooit meer zonder condoom vrijen? Of alleen als er blaasjes of andere verschijnselen actief zijn?

Mvg

Reageren
    John (moderator)

Als er blaasjes of andere verschijnselen/symptomen aanwezig zijn is verstandig om een condoom te gebruiken want dan is het besmettingsgevaar het grootst.

Kijk ook even op de volgende link/website:
    http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/soaherpesgenitalis.htm

Reageren
    TomHardy

@Tandor En als deze niet aanwezig zijn? Kan het dan wel zonder condoom?

Maar ik heb rode bultjes, jeuken als ze beginnen te komen, vervolgens zit er een mini bruine stip in het midden als de bultjes zelf kleiner worden.

Ook las ik een ander artikel over schimmelinfectie, Candida. Is dit ook mogelijk??

Mvg

Reageren
    John (moderator)

Beste Tom
    Aangezien de blaasjes/bultjes niet alleen op je eikel zitten maar ook op andere plaatsen is een herpes besmetting toch wel het meest voor de hand liggend. Je wou toch sowieso naar de huisarts. Kijk dan even wat die er van zegt.

Reageren
    Daantje

Hai, aangezien je vriendin herpes heeft, lijkt het mij meest voor de hand liggend dat jij het nu ook hebt.

Daantje

Reageren
    Harry

Maar hoe was jou uitslag van de soa test?

Reageren
Reageer op: Rode jeukende/kleinbeetje pijnlijke bultjes/puistjes op penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.