- Anoniem2 maart 2021 om 20:37
Ik heb last van geirriteerde plasbuis (het is roder in een cirkel vorm bij uitgang plasbuis). Soms lichte afscheiding, soms een steek/pijn bij plassen maar niet elke keer. Kan ureaplasma bacterie dit veroorzaken? Of een NSU (geen oorzaak) of moet je meer klachten hebben bij urineweg infectie?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 maart 2021 om 20:47Had je hier niet al eens eerder vragen over gesteld?
ReagerenAnoniem2 maart 2021 om 20:51Nee niet dat ik weet. Lees wel veel dingen van mensen en dacht vraag het maar even
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2021 om 20:58OK. Je zou dan toch eigenlijk meer klachten moeten hebben voor een infectie. Heb je al een soa test laten doen?
ReagerenAnoniem2 maart 2021 om 21:56Ja heb alle soa’s getest die er zijn bij prive kliniek.. zelfs mycoplasma en wist niet dat dat bestond..
heb geen afwcheiding vlekken zoals met chlamydia jaren geleden gehad..maar wel vervelend gevoel in eikel/plasbuis ofzoo.. en als io naar wc ga dan moet ik plassen, soms weinig soms veel… en zie ook dat de slijm wat in je plasbuis zit echt tot randje plasbuis uitgang komt maar eikel is niet nat
ReagerenJohn (moderator)
2 maart 2021 om 22:09Ga dan eens naar een bekkenbodemfysiotherapeut om de spanning van je bekkenbodemspieren te meten. Een overspannen bekkenbodem zou dit soort klachten ook kunnen veroorzaken
ReagerenAnoniem3 maart 2021 om 19:49Dus als je rode vlek hebt om plasbuis uitgang is dat normaal bij niet besneden mensen? Is het ook normaal dat je penis na veel plassen gedurende dag wel “ruikt” als je voorhuid naar achteren haalt?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2021 om 19:51Een rode vlek op de plasbuis komnt wel vaker voor.
Reageren
En ja, er blijft altijd wel wat urine achter in de voorhuid en dat krijgt een luchtjeAnoniem3 maart 2021 om 20:08Het ruikt… niet onaangenaam maar ook niet lekker.. ook niet naar vis… maar online staat nergens dat balantis van zoon geur kan veroorzaken.. zou ik huisarts vragen sterkere creme voor candida kijken of dat helpt en anders doorverwijzing voor “van zoon”?
ReagerenJohn (moderator)
3 maart 2021 om 20:12Dat moet je zelf beslissen
Reageren