- WSW4 augustus 2023 om 19:20
Besten,
Ik heb sinds drie weken last van een geïrriteerde plasbuis. Inmiddels getest op chlamydia en gonorroe, maar negatief. Toch maak ik me zorgen.
Toen de klachten begonnen, moest ik ook vaker dan normaal plassen. Maar dat is nu weer voorbij. Ik heb geen last van bultjes of afscheiding en ook geen pijn bij het plassen. Enkel last van irritatie.
Het grootste probleem is dat de irritatie ‘s ochtends na het douchen tijdelijk verdwijnt. Daardoor kon mijn huisarts niets geks zien. Gedurende de dag raakt de plasbuis weer geïrriteerder. Vandaar hierbij een foto om te laten zien hoe de irritatie eruitziet.
Wie zou me kunnen helpen? Ik heb geen idee waar de irritatie vandaan komt. Als ik dit forum bekijk, lijkt het aan candida te kunnen liggen.
Het stelt me in ieder geval gerust dat ik geen chlamydia of gonorroe heb, maar ben (nog) niet getest op herpes of syfilis.
Hartelijk dank voor jullie hulp! 🙂
4 reactiesReagerenWSW4 augustus 2023 om 19:33WSW4 augustus 2023 om 19:34John (moderator)
4 augustus 2023 om 19:58Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Maak een nieuwe afspraak bij de huisarts en douche dan niet ’s ochtends maar ‘avonds en neem die foto mee
ReagerenAnoniem7 augustus 2023 om 17:42Ben benieuwd of je al naar de huisarts bent geweest, en wat hij/zij gezegd heeft.
Reageren