- Jongen met proble4 september 2017 om 08:01
Sinds gisteren heb ik plots zo 1 vlekje op mijn voorhuid zitten. Zijn dit genitale wratten?
https://www.google.be/search?q=talg+bultje+op+penis&client=ms-android-lenovo&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjNxLCG7IrWAhWJa1AKHcx2B0EQ_AUICSgB&biw=360&bih=512#imgrc=U_sKsxC-nD_UyM:9 reactiesReagerenJongen met probleem4 september 2017 om 09:09John (moderator)
4 september 2017 om 09:56Foto’s van internet gebruiken ( die erop lijken) Â heeft weinig zin. Het kan namelijk een wereld van verschil maken. Beter zou zijn om even naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken.
ReagerenJongen4 september 2017 om 11:29Ja weet ik wel. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om zomaar even naar de dokter te gaan.
Ik zou graag willen weten wat allemaal de mogelijkheden zijn, en dan beslissen als het ernstig genoeg kan zijn, om ermee verder te gaan.
Ik neem aan dat het geen 1000 verschillende dingen kan zijn
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2017 om 11:34Probleem is dat ik er zo ongezien ook niets over kan zeggen. Het kunnen namelijk verschillende dingen zijn. Â Probeer het eens zo goed mogelijk te beschrijven. Zit het in de huid, op de huid, voelt het hard, heeft het een huidskleur of meet wit?
Hoe oud ben je? Heb je onbeschermde seks gehad?
ReagerenJongen4 september 2017 om 12:19het zit op de huid, lijkt wel iets wat erop zit wat je eraf zou kunnen krabben, maar dat is helaas niet het geval. Het is slechts 1 a 2 MM groot, ovaalvormig, doet totaal geen pijn, is mals, wit-rozig.
Heb het proberen uit te pitsen, maar komt niets uit, doet ook totaal geen pijn
ReagerenJongen4 september 2017 om 12:20En heb wel sex gehad, maar penetratie met condoom, al de rest zonder ….
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2017 om 12:28Het zou een wratje kunnen zijn… moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Misschien goed om toch maar even naar de huisarts te gaan
ReagerenJonge4 september 2017 om 12:38Wat zouden zoal de andere mogelijkheden zijn dat het kan wezen?
Ik heb gelezen dat 80procent van de mannen het virus voor wratten dragen, en het opzich geen kwaad zou kunnen. Is het dan wel effectief noodzakelijk om het te behandelen?
Is deze wrat besmettelijk op andere lichaamsdelen … Bv handen of gezicht?
ReagerenJohn (moderator)
4 september 2017 om 12:51Behandelen is wel verstandig, want die dingen zijn uiterst besmettelijk.
Het kan van alles zijn. Ik snap dat je graag zou willen weten wat het is, maar ik kan er ongezien helaas niets over zeggen…
Reageren