Zoeken Vraag het forum

Kans op HIV na bloed op condoom prostitue

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

In principe worden toch overal dezelfde resten gebruikt. Dat zal dus het probleem niet zijn.

Anoniem

Heb al de uitslag,alles ‘negatief, ook al zegt de dokter van nog ezns een test te doen na 3maand.

Reageren
    John (moderator)

Dat is een standaard protocol die 3 maanden…..
    Maar in principe kun je er rustig vanuit gaan dat er dus niets aan de hand is.

Reageren
    Anoniem

Heb me vandaag nog eens laten testen,had ook een nieuwe vriendin leren kennen en sex zonder condoom,mss wel dom geweest,maar ik was het totaal vergeten om mij nog eens te late testen…wel weer onzeker nu of ik wel negatief ga testen… 🙁

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je zorgen dat je HIV hebt opgelopen en blijft daar onzeker over…maar dan wel onbeschermde seks met iemand hebben ???
    Hier moet je toch maar eens goed over nadenken. Bang dat je zelf wat hebt opgelopen maar er dan niet over nadenken dat je wanneer dat werkelijk zo zou zijn, iemand anders besmet…

Reageren
    Anoniem

Ik was er eigenlijk zeker van dat ik het niet had,en zeker om dat de test na 4weken negatief was,en ik niet ziek geworden ben of symptomen had erna,en aan een SOA of HIV heb ik al een lange tijd niet meer gedacht,we deden eerst met condoom en dan zonder,dus ik was het vergeten van mij nog eens te laten testen en nu word ik weer onzeker…morgen of overmorgen weet ik een uitslag…normaal zou het negatief moeten zijn.

Reageren
    John (moderator)

Ik ga er ook vanuit dat de test negatief zal zijn.

Reageren
    pietje snok

U moet niet meer bij de hoertjes gaan, als u bang bent voor soa
    het is eerst en vooral zeer duur, je bent er gewoon een nummer,
    en u krijgt er bovendien vuile ziektes, doe zoals ik lekker pietje trek, al wat uzelf doet doet u beter en vooral het is gratis

Reageren
Reageer op: Kans op HIV na bloed op condoom prostitue
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.