John (moderator)
19 april 2016 om 12:07In principe worden toch overal dezelfde resten gebruikt. Dat zal dus het probleem niet zijn.
Anoniem19 april 2016 om 20:10Heb al de uitslag,alles ‘negatief, ook al zegt de dokter van nog ezns een test te doen na 3maand.
ReagerenJohn (moderator)
19 april 2016 om 20:19Dat is een standaard protocol die 3 maanden…..
Reageren
Maar in principe kun je er rustig vanuit gaan dat er dus niets aan de hand is.Anoniem8 augustus 2016 om 20:27Heb me vandaag nog eens laten testen,had ook een nieuwe vriendin leren kennen en sex zonder condoom,mss wel dom geweest,maar ik was het totaal vergeten om mij nog eens te late testen…wel weer onzeker nu of ik wel negatief ga testen… 🙁
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2016 om 20:49Je maakt je zorgen dat je HIV hebt opgelopen en blijft daar onzeker over…maar dan wel onbeschermde seks met iemand hebben ???
Reageren
Hier moet je toch maar eens goed over nadenken. Bang dat je zelf wat hebt opgelopen maar er dan niet over nadenken dat je wanneer dat werkelijk zo zou zijn, iemand anders besmet…Anoniem8 augustus 2016 om 21:35Ik was er eigenlijk zeker van dat ik het niet had,en zeker om dat de test na 4weken negatief was,en ik niet ziek geworden ben of symptomen had erna,en aan een SOA of HIV heb ik al een lange tijd niet meer gedacht,we deden eerst met condoom en dan zonder,dus ik was het vergeten van mij nog eens te laten testen en nu word ik weer onzeker…morgen of overmorgen weet ik een uitslag…normaal zou het negatief moeten zijn.
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2016 om 21:40Ik ga er ook vanuit dat de test negatief zal zijn.
Reagerenpietje snok14 februari 2018 om 18:13U moet niet meer bij de hoertjes gaan, als u bang bent voor soa
Reageren
het is eerst en vooral zeer duur, je bent er gewoon een nummer,
en u krijgt er bovendien vuile ziektes, doe zoals ik lekker pietje trek, al wat uzelf doet doet u beter en vooral het is gratis