- remon19 augustus 2015 om 14:47
Hallo,
ik ben 27 jaar en maak mezelf wat ongerust.
Ik ben bij een prostituee geweest en ben oraal door haar bevredigd zonder condoom. Zij vertelde daarbij ook dat ze het druk had die dag. Ze had al van 8 mannen bezoek gehad voordat ik bij haar was. Nu heb ik wel sex gehad met condoom, haar niet oraal bevredigd. Maar nu maak ik me toch een beetje zorgen en wil nu weleens weten of het überhaupt mogelijk is of ik door oraal bevredigd te zijn geweest hiv cq soa’s heb kunnen oplopen? Zo ja, is deze kans groot? Ik heb nu na 2 weken last van keelpijn, verkouden en buikpijn. Of de buikpijn nu komt doordat ik me druk maak erom of dat dat misschien komt omdat ik een koudje heb gevat aangezien het weer ineens slechter is buiten i.c.m. de keelpijn maar ik ben nu wel een beetje bang geworden.Wie kan mij goede feiten geven over besmettingsgevaar op deze manier?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
19 augustus 2015 om 17:00De kans op HIV is wel heel erg klein. Tenzij jij en open wond aan je penis zou hebben gehad.
Reageren
Voor andere soa’s geldt dit niet….
Je zou naar je huisarts kunnen gaan of naar de GGD voor een soa test. maar dat kan in principe pas 2 weken na het contact of eerder als er specifieke klachten zijn. Maar die zijn er eigenlijk niet.