- bernd11 juli 2025 om 20:08
Ben bij huisarts geweest en die constateerde viraal exantheem op romp en rug , daarnaast heb ik opgezwollen klieren keelpijn,hoofdpijn,spierpijn enorm vermoeid.het is geen slaap hebben maar totaal uitgeput zijn en me hoofd daar kan ik me geen houding meegeven
ik heb idd een paar keer verzaakt mijn medicatie in te nemen door omstandigheden terwijl ik eigenlijk al jaren therapie trouw ben maar maak me hier nu wel zorgen om.
heb hiv consulente gesproken die deed nogal lackoniek eroverBijlagen:
4 reactiesReagerenAnoniem11 juli 2025 om 20:52Wat is nu je vraag?
Bespreek medicatie met de huisarts of beter nog de hiv consulente.
Als je anti hiv medicatee slikt, dan weet je het belang om dit secuur te doen.
Reagerenbernd11 juli 2025 om 21:01denk dat je niet goed leest ik zelf heb de gedachte het virus is opgelaaid en de de hiv consulente vond dat nogal overdreven gedacht.
Reageren
maar als ik deze symptomen bekijk denk ik dat wijst wel erop en de consulente zegt u heeft eind augustus afspraak dan kan je het bespreken maar wil het niet te ver laten doorgaan dus wou een ander zijn opinie weten hierover of zie ik spokenJohn (moderator)
11 juli 2025 om 21:54Ik snap dat je je daar zorgen over maakt. Wellicht beter contact opnemen met de behandelend internist-infectioloog ipv de consulente of de huisarts vragen om dat te doen
ReagerenAnoniem11 juli 2025 om 22:01Ik heb heel goed gelezen, en je geeft zelf aan dat je verzaakt hebt medicatie te nemen. Ik vind het niet vreemd dat je dan hiv klachten krijgt.
Reageren