Zoeken Vraag het forum

virale infectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik ben altijd heel erg bang voor het krijgen van hiv. Van de week heb ik een algemene bloedtest gehad omdat ik me niet goed voel, al heel lang. Geen test op hiv dus. Maar uit de test bleek wel dat de waarden voor een infectie verhoogd zijn, en dat ze erop wijzen dat ik een virale infectie heb. Volgens de huisartsassistente verkoudheid of buikgriep. De waarde zou niet extreem verhoogd zijn. De rest van het bloedbeeld zag er goed uit. Ik weet nu in mijn hoofd zeker dat die virale infectie een hiv-infectie is. Ook omdat ik verlaagde weerstand heb en een schimmelinfectie op handen en voeten die zich steeds verder uitbreidt, en diarree al heel lang. Is mijn angst reeel? Volgens de assistente zou mijn beeld dan veel afwijkender moeten zijn…

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

neutrofielen waren verhoogd…

Reageren
    John (moderator)

Bij iedere infectie( griep, verkoudheid en nog 25 andere) zullen die bloedwaarden zo zijn.
    Dat zegt dus helemaal niets over HIV…..
    Denk je zelf dat je een HIV risico hebt gelopen?

Reageren
    Anoniem

Nou mensen in mijn omgeving weten mijn angst, en ook een collega en werk in de gezondheidszorg dus die hebben toegang tot dit. Die collega heeft een hekel aan mij en heeft mij met iets in de rug geprikt. Dus dan denk ik dat….

Ben ook bang dat ik in mijn slaap rare dingen doe omdat ik soms raar wakker wordt en slaapwandel.

Ben op allerlei manieren bang.

Maar heb niet bewust seks gehad met iemand of me geinjecteerd met een vuile naald ofzo.

Reageren
    Anoniem

Heb wel een prikaccident gehad maar van iemand met zeer laag risico dus ze hebben er niets mee gedaan. Dat is nog niet zo lang geleden. Ze wilden pas in januari een test doen.

Reageren
Reageer op: virale infectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.