Zoeken Vraag het forum

Bang hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dimi

Beste

Op vakantie in Spanje ben ik bevriend geraakt met een sekswerkster van de straat. We hebben sex gehad en laatste minuut condoom afgehaald, meteen erna ben ik meteen gaan plassen en onder de douche gesprongen. Ik was redelijk dronken maar het dringde snel door dat dit een slecht idee was. Ik werd zeer ziek een week later, heel moe, koorts, keelpijn, ik heb toen een positieve corona uitslag gehad. Het was ook een zware week op vakantie, veel uitgaan, alcohol en weinig slaap en ongezonde voeding.

Ik heb nog contact met die dame en haar gevraagd of ze iets had en ze zei uiteraard van niet.. ik ga me zowieso laten testen.

Ik had ook heel veel jeuk op mijn buik, zonder uitslag

Ik heb hierdoor veel stress

Ik had

1 reactie
    Reageren
    Lleyton

Dag Dimi
    De opgegeven symptomen kunnen zeker gelinkt worden aan corona. Van corona kan je goed ziek worden/zijn. Dus onmiddellijk gaan denken aan hiv is niet nodig.
    Maar je hebt onbeschermd vaginaal seksueel contact gehad. Dit is een risico. Zowel wat betreft soa’s en hiv.
    Je laten testen is daarom zeker aangeraden. Zowel op soa’s en hiv. Indien je geen vaste partner hebt of vaak wisselende seksuele contacten, dan is een condoom echt een must. Het condoom beschermt je tegen zowel soa’s als hiv en andere overdraagbare aandoeningen. Je sekspartners vragen of ze ‘al dan niets hebben’, is een overbodige vraag. Niet iedereen weet of hij of zij hiv heeft, zeker indien ze vaak onbeschermd seks hebben. En dan nog is de vraag of ze hierop eerlijk zouden antwoorden..
    Volgende keer steeds met condoom ( anaal, oraal of vaginaal)!

Reageren
Reageer op: Bang hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.