- jan3 november 2016 om 09:41
Tijdens een reisje naar het buitenland met een betaalde dame naar bed geweest.
Hierbij is ook onbeschermd vaginaal contact geweest en heb haar oraal bevredigt.
Nu 9 dagen later had ik het gevoel dat alles me pijn deed.
Tevens deed het pijn tussen me schouderbladen en hoestte ik veel slijm op.
Dit is de afgelopen 3 dagen wel minder geworden, heb nu alleen nog last van lichte keelpijn met wat slijm ophoesten en lichte koorts
Hoe groot is de kans op besmetting? ik weet niet of de dame in kwestie besmet was.
Tevens heb ik daar al die tijd gewerkt in de aircolucht terwijl het buiten 35 gr was.
is het gwn toeval en een reactie op de airco lucht en nu de kou van Nederland?3 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 november 2016 om 10:22Het lijkt toch meer op een virisinfectie zoals de griep/verkoudheid. Het heerst volop in NL
ReagerenJan4 november 2016 om 11:19Ja alle verschijnselen zijn natuurlijk aan griep te wijden. Maar hoe groot zijn de overdrachtkansen normaal
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2016 om 11:25Ik denk dat de kans niet zo heel groot is als je niet in contact bent geweest met b.v. menstruatiebloed en er geen wonden waren. Ik raad je wel aan, om 14 dagen na het contact een soa test te laten doen voor de andere soa’s. Die kans is aanzienlijk groter.
Reageren