Kans op hiv??

Kans op hiv?? - Medische Forum - Dokter.nl

Kans op hiv??

Hi 10 dagen geleden seks gehad bij een prostituee, alles veilig en alleen vaginaal maar nu denk ik dat de condoom misschien een stuk geklapt is. Alsof t gevoel anders werd de laatste 2 minuten. Toen ik klaar was even gekeken maar niet iets zo snel kunnen zien. Daarom is de twijfel er nog steeds. Ik had zelf zag ik daarna een klein zweertje/ wondje op mijn penis er kwam geen bloed uit maar je zag zegmaar wel t puntje rood van waar misschien eerder iets van bloed is uit gekomen. Die zat net onder mijn voorhuid
    Hoe groot is de kans dat ik hiv heb opgelopen? De kans bij vaginaal seks is tog super klein zelfs bij een zweertje/blaasje/wondje op penis?
    En zowiezo als tie geklapt is de condoom moest dat bij de laatste standje gebeurt zijn wat misschien 1/2 min geduurt heeft

Reageer

Als het condoom knapt is dat niet te missen

Reageer

Er kan toch ook een gat in zitte of dergelijke? Zonder dat ie helemaal kapot gaat
    Of gaat een condoom in een keer helemaal los zelfs bij een klein gaatje?
    En wat is de risico op hiv besmetting met bovenstaande zweertje/ wondje kwam geen bloed uit wel rood te zien van beschadigt huid.
    Ik las ergens dat de kans zo minimaal is tot bijna niet omdat met in vaginaal vocht veelste weinig hiv kan zitten. Klopt dit ?

Reageer

Ook dat zou je beslist zijn opgevallen.

Reageer

Het was donker kon bijna niks zien.
    Kunt u reageren over dat wat ik hierboven zij over vaginaal vocht de kans op besmeting zeeer klein is ookal heb ik een zweertje/wondje?
    En als ik moet denken aan procenten kans hoe groot zou die dan zijn geweest bij eenmalig vaginaal contact

Reageer

HIV en andere soa's is geen kansberekening. Dat is van meerdere factoren afhankelijk. Normaal gesproken is de kans bij vaginaal contact sowieso klein bij normale hetero seksuele contacten. Maar dit was een prostitué. Dat verhoogt de kans dan wel

Ik kan niet zeggen dat je geen risico hebt gelopen als het condoom zou zijn gescheurd. Maar dat zou je zeker hebben opgemerkt.

Testen kan vanaf 6 weken na het contact

Reageer
Reageer op: Kans op hiv??
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif