Zoeken Vraag het forum

Medicijnen slaan niet aan, HIV?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Suus2

Hoi John, passen het niet aanslaan van medicijnen voor bloedarmoede en schildklier (nieuwe dosering), opgezette lymfeklieren en wat verlaging leukocyten in beeld van hivinfectie?

Jaar geleden keer sex contact met man. Ben zelf vrouw en man ook hetero.

Thanks alvast,
    Gr, Suus2

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Nee dat zijn geen hiv symptomen

Reageren
    Suus2

Dank voor je antwoord. Ik heb erbij vage klachten als opgezette lymfeklieren, rare spier en gewrichtspijnen en last van licht laptop en gelezen dat dat 1 vd eerste tekenen kunnen zijn van hiv…?
    Hoe groot is de kans eigenlijk op hiv van voorvocht?
    Heb ook wel aan overgang gedacht (bijna 50) maar ik ben supergespannen en somber als ik denk dat het toch hiv zou kunnen zijn.
    Gr. Suus2

Reageren
    John (moderator)

Ipv nou voortdurend te stressen over HIV kun je toch beter een test laten doen. Dan weet je het zeker.

Reageren
    Suus2

Hey John, huisarts heeft dec 2021 test laten doen op mijn verzoek. (Man en ik waren tijdelijk uit elkaar en beetje los geleefd zeg maar). Test was negatief en daarna 1x maar met condoom..

Ik denk dat kans op kanker groter is in mijn leeftijdsgroep…en dat HIV misschien wel minder dodelijk is ….ik wil anderen advies geven niet teveel dr. Google te raadplegen…je voelt precies de symptomen.

Maar je hebt veel geduld John, thanks! We hopen op goede afloop!

Reageren
Reageer op: Medicijnen slaan niet aan, HIV?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.