- Suus213 september 2023 om 18:56
Hoi John, passen het niet aanslaan van medicijnen voor bloedarmoede en schildklier (nieuwe dosering), opgezette lymfeklieren en wat verlaging leukocyten in beeld van hivinfectie?
Jaar geleden keer sex contact met man. Ben zelf vrouw en man ook hetero.
Thanks alvast,
Gr, Suus24 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 september 2023 om 19:00Nee dat zijn geen hiv symptomen
ReagerenSuus214 september 2023 om 09:57Dank voor je antwoord. Ik heb erbij vage klachten als opgezette lymfeklieren, rare spier en gewrichtspijnen en last van licht laptop en gelezen dat dat 1 vd eerste tekenen kunnen zijn van hiv…?
Reageren
Hoe groot is de kans eigenlijk op hiv van voorvocht?
Heb ook wel aan overgang gedacht (bijna 50) maar ik ben supergespannen en somber als ik denk dat het toch hiv zou kunnen zijn.
Gr. Suus2John (moderator)
14 september 2023 om 10:47Ipv nou voortdurend te stressen over HIV kun je toch beter een test laten doen. Dan weet je het zeker.
ReagerenSuus214 september 2023 om 21:35Hey John, huisarts heeft dec 2021 test laten doen op mijn verzoek. (Man en ik waren tijdelijk uit elkaar en beetje los geleefd zeg maar). Test was negatief en daarna 1x maar met condoom..
Ik denk dat kans op kanker groter is in mijn leeftijdsgroep…en dat HIV misschien wel minder dodelijk is ….ik wil anderen advies geven niet teveel dr. Google te raadplegen…je voelt precies de symptomen.
Maar je hebt veel geduld John, thanks! We hopen op goede afloop!
Reageren