Zoeken Vraag het forum

Angst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo, ben bij een raamprostitutee geweest heb geen sex gehad om mij op te winden heeft ze beetje met haar vagina gespeeld en ik mij op afstand beetje afgetrokken hierna heeft ze bij mij een condoom omgedaan en gepijpt ben nu enorm angstig dat bij het condoom omdoen zij de condoom van binnen om mijn eikel met haar vingers en vaginaal vocht contact heeft gehad dat ik zo hiv heb opgelopen heb een aantal dingen lichamelijk daarna opgemerkt wat me erg zorgen maakt is het nodig om mij druk te maken ?

29 reacties
    Reageren
    Anoniem

Me leven staat op de kop dom dom heb ook een vrouw en kinderen thuis voel me enorm schuldig

Reageren
    Henk

Maak je geen zorgen zo krijg geen hiv je moet wel direct je geslachtsdeel naar binnen brengen dan maak je een kleine kans voor hiv

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor u reactie is de kans echt nul durf niet eens bij me gezin te zijn ben normaal geen type die dit soort dingen doet .

Reageren
    Anoniem

Dat laatste (schuldgevoel) is iets om over na te denken. Risico op hiv is er echter niet.

Reageren
    Henk

0 kans voor hiv je kan voor de zekerheid over 14 dagen na de sex een chlamydia test doen maar de kans is heel groot dat het negatieve is

Reageren
    Anoniem

John hoe denk jij hierover ?

Reageren
    Anoniem

Ik denk dat er vooral theoretisch een risico op chlamydia of gonorroe is geweest. Wat jij beschrijft, dan moet je toch al echt heel onhandig doen wil je de binnenzijde ven een condoom, precies daar waar het condoom de uitgang van je urineleider raakt, eerst met je handen raken.

Alles is mogelijk, maar je kan jezelf ook gek maken, voornamelijk veroorzaakt door wat er is gebeurd, i.p.v. de reële kans op een soa. Ik zie dat echt niet zomaar gebeuren.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor het tijd nemen voor een reactie en de kans op hiv volgens u is dat mogelijk wat u uit mijn verhaal haalt ?

Reageren
    Anoniem

Je kan mijn reactie toch lezen? Komt daar het woord hiv in voor?

En wat is er onduidelijk aan mijn eerdere reactie van deze ochtend?

Reageren
    Anoniem

Maak jezelf niet gek. Punt.

Reageren
    Anononiem

Je hebt gelijk ik dram een beetje door alleen de gedachte om mijn vrouw ook misschien te kunnen besmetten met hiv is moeilijk maar uit u antwoorden hoef ik me daar niet druk om te maken .

Reageren
    Anoniem

Goed dat je zelf inzien waar de gedachten vandaan komen. Hiv kan je zo niet krijgen. Daar moet echt wel iets anders voor gebeuren. Gonorroe en/of chlamydia zou in een theoretisch geval wel kunnen, maar niet wat jij beschrijft. Hoe stel je je dat voor? Dat de dame haar vingers aan de binnenzijde van een condoom afveegt en het ding dan bij jou rond je penis doet? Sorry, maar dat zie ik als risico nihil.
    Leer ervan, laat het achter je, en maak je niet gek.

Reageren
    Anoniem

Laatste opmerking. Stel dat je twijfels of angst blijft hebben, bel dan eens met de Aids Soa Infolijn. Je kan dan je verhaal doen, een deskundige persoon luistert en zal heel gericht antwoord geven op je vragen. Die antwoorden zullen op zich niet anders zijn dan wat hier staat op het forum, maar soms is zo’n gesprek fijn.

Reageren
    John (moderator)

Ik heb er niets aan toe te voegen!

Reageren
Reageer op: Angst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.