- X17 november 2022 om 20:44
John,
Wilde graag weten hoe dat zit met medicatie/ antibiotica en bepaalde andere dingen ( cbd olie, htp5, lavendel natuurlijke supplementen.
Hebben deze dingen invloed op een syfilis hiv of andere soa testen.
Waar moet men rekening mee houden als je een test doet om een vals negatief te voorkomen.
Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 november 2022 om 21:07Antivirale middelen zouden invloed kunnen hebben op een HIV test
Reageren
Antibiotica zou invloed kunnen hebben op soa testenX17 november 2022 om 21:27Ik neem aan dat als je antivirale middelen neemt je dan ook weet dat je een slechte afweer hebt en het bekent is.
Reageren
Maar antibiotica kan iedereen weleens krijgen. Hoelang doen je te wachten met testen met je zoiets slikken. En de rest van de bovengenoemde dingen dus de cbd olie, htp5 en lavendel zijn dat ook dingen waar je rekening mee moet houden.John (moderator)
17 november 2022 om 21:30Dat hangt van de antibiotica af. Las je antibiotica gebruikt als je moet testen, moet je dat voor de test aangeven. Dan kan bekeken worden of het invloed heeft of niet
ReagerenX17 november 2022 om 21:36Oké kunt u aub mijn laatste zin beantwoorden wat betreft cbd olie, htp5 en lavendel.
Bedankt
ReagerenJohn (moderator)
17 november 2022 om 21:47Die hebben geen invloed, anders had ik ze wel genoemd
Reageren