Zoeken Vraag het forum

Hiv?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M

Heb iemand gepijpt zonder condoom Niet klaargekomen Heb wel paar weken later huiduitslag op borst gekregen Huisarts heeft er al meerdere keren naar gekeken Gaat niet weg met zalf Mijn immuunsysteem is in de war Wondjes genezen langzaam Ben al wel maanden overbelast en overspannen Slaap al weken slecht en weinig Heb verder geen andere symptomen van ( acute ) infectie maar ben toch in mijn achterhoofd bang voor hiv Morgen afspraak bij dermatoloog Volgens mijn huisarts ter geruststelling

40 reacties
    Reageren
    M

ik heb wel afgevallen de laatste weken Stress?

Reageren
    John (moderator)

“Ben al wel maanden overbelast en overspannen Slaap al weken slecht en weinig ” Ik denk dat je daar dan toch de oorzaak moet zoeken.
    als je denkt een hiv infectie te kunnen hebben moet je niet naar een dermatoloog maar een hiv test doen

Reageren
    vraag over test 42 dagen

Beste,

ik ben iemand anders maar heb ongeveer het zelfde gedaan 8 weken geleden heb ik een trans oraal bevredigd( zonder condoom) geen sperma maar mischien wel voorvocht in mij mond gekregen stom weet ik. Verder geen andere seks gehad.ik heb bij week 4 (31 dagen) en week 6(42 dagen) een hiv/soa test gedaan het was een combo test en negatief.bij sommige sites staat 42 dagen en bij sommige 45 dagen en sommige weer 12 weken dat het conclusief is moet ik nog een test bij 12 weken of kan ik verder met mij leven.

mvg

Reageren
    John (moderator)

42 dagen = 6 weken en dat is voldoende

Reageren
    Pieter

Beste, ik had 27 maart veilige sex (met condoom) met een vrouw.  Alleen had ze mij oraal bevredigd, ben niet in haar mond klaargekomen en zag ook niet van wondjes op haar lippen. Nu heb ik hier wel chlamydia aan overgehouden en ben hiervoor behandeld geweest. Alleen ben ik mezelf nu aan het gek maken of ik nu geen HIV zou hebben opgelopen? Is de kans groot? Heb trouwens niks van HIV symptomen

Reageren
    Pieter

Zij heeft mij alleen oraal bevredigd zonder condoom

Reageren
    John (moderator)

de kans om zo HIV te krijgen is nagenoeg nul

Reageren
    M

Nu merk ik toch in mijn keelholte dat de rechterkant achterin behoorlijk rood is vergeleken met de linkerkant Voel het ook beetje met slikken

Reageren
    John (moderator)

Misschien een beginnende keelontsteking…
    Maar met HIV heeft dat niks te maken

Reageren
    M

Bedankt voor je reactie Maar in combinatie met huiduitslag en afvallen hierboven eerder beschreven?

Reageren
    John (moderator)

Daar had ik al antwoord op gegeven. Die vraag had je al gesteld

Reageren
    John (moderator)

Doe een HIV test dan heb je 100% zekerheid

Reageren
    M

Na pijpen van iemand eind februari zonder klaarkomen kun je toch met hiv besmet raken via slijmvlies? Dat laatste wist ik destijds niet Nu lijkt het daar ontstoken 

Reageren
    M

Ga maandag naar Certe Ben wel erg bang

Reageren
Reageer op: Hiv?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.