- Mr. M.1 november 2021 om 22:37
Beste meneer/mevrouw,
Ik ben na drie maanden geen seks gehad te hebben negatief getest op hiv. Ik heb een paar dagen geleden wel een blowjob gekregen van een jongeman die vertelde dat hij ook negatief was (alhoewel ik twijfel) hij had geen bloed, aften of zweertjes in zijn mond. Zijn mond was dus gewoon en gezond. Zelf heb ik geen blowjob gegeven.
Ik heb die dag ook buiten gestaan in de kou en heb nu keelpijn. Ik pieker enorm de hele dag en heb mijn twijfels en angst.
Alstublieft, kunt u mij vertellen of ik een groot risico gelopen heb door me te laten pijpen en of testen noodzakelijk is?
13 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 november 2021 om 22:40Van orale seks krijg je doorgaans geen HIV.
ReagerenMr. M.1 november 2021 om 22:42Dankuwel voor u antwoord, mijn angst is weggenomen.
ReagerenMr. M.2 november 2021 om 22:30Beste John,
Ik heb toch nog een vraag, want ik begin mezelf toch weer veel zorgen te maken.
Ik las op internet dat je van orale seks hiv kan krijgen. De kans is klein, maar als ik het goed begrijp is er alleen een kleine kans op het moment dat iemand bloed, zweertjes of aften in zijn mond heeft en je een blowjob geeft, maar als iemand dat niet heeft kun je hiv doorgaans niet krijgen.
Ik heb 1 symptoom en dat is keelpijn. Ik denk door de kou dat dat verkoudheid is.
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2021 om 22:34Ook met zweertjes en aften krijg je geen HIV.
Reageren
“Ik heb die dag ook buiten gestaan in de kou en heb nu keelpijn.” Lijkt het niet voor de hand liggend dat je gewoon een kou hebt gevat?Mr. M.2 november 2021 om 22:44Dan heb ik inderdaad een kou gevat. Ik kan soms wat in lichte paniek raken als ik denk aan kans op hiv, maar u denkt dat ik me geen zorgen meer hoef te maken?
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2021 om 22:47Ik denk van niet.
Reageren
Maar als je toch zo’n angst hebt om HIV te krijgen ( en dit is niet de eerste keer), waarom heb je dan onveilige seks?Mr. M.2 november 2021 om 22:59De laatste keer ging het per ongeluk omdat ik mezelf niet meer kon beheersen. Maar voor nu beloof ik mezelf het zeker niet meer te doen omdat ik me er totaal niet goed bij voel na deze laatste keer.
Na de laatste negatieve test was daarna deze blowjob die ik kreeg het enige wat ik gedaan heb. Het was wel een koude dag en had ook even buiten gestaan met vrienden. Dus daar zal de keelpijn vandaan komen.
Maar zo te zien denk ik niet dat ik me druk hoef te maken.
ReagerenMr. M.2 november 2021 om 23:08Toch?
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2021 om 23:11joh… seks gaat nooit per ongeluk.
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2021 om 23:13Volgens mij had ik al geschreven: Ik denk van niet. Probeer je niet te druk te maken.
ReagerenMr. M.2 november 2021 om 23:16Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik me in principe niet zo veel zorgen meer hoef te maken aangezien u aangeeft dat ik het op deze manier niet zo maar kan krijgen.
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2021 om 23:19Ik denk van niet schreef ik dus. Ik denk dat je dus niet zo’n zorgen hoeft te maken
ReagerenMr. M.2 november 2021 om 23:24Oké, gelukkig maar. Dan zal ik me er verder ook geen zorgen meer over maken en zal ik zeker in het vervolg definitief niets meer onveilig doen. Ik wil u van harte bedanken.
Reageren