- Beertje29 mei 2025 om 08:31
Hoe groot is kan op hiv in onderstaande situatie.
Ik heb seks gehad met een dame met condoom. Maar die avond hadden we allebei veel gedronken zij heeft overgegeven en daarna haar mond gespoeld met water. We hebben daarna gezoend en zij heeft mij gepijpt zonder condoom. En hierna kort seks gehad met condoom. Dat is 15 dagen geleden en ik heb mij laten testen op chlamydia en genorroe en hiv. Allemaal negatief.
Is er een kans dat ik het heb opgelopen of maak ik mij onnodig ongerust ?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 mei 2025 om 10:04Had je die vraag gisteren niet ook al gesteld?
De kans op hiv is uiterst klein bijna nihil bij orale seks. Maar de hiv test was veel te vroeg
ReagerenBeertje29 mei 2025 om 11:53Nee 3 dagen geleden. Maar mijn topic is verdwenen.
Dus de kans is uiterst klein, maar volgende week voor de zekerheid opnieuw testen.
ReagerenAnoniem3 juni 2025 om 12:49Een hiv test kan je doen vanaf zes weken.
Reageren
‘Volgende week” is dus nog steeds te vroeg.Beertje3 juni 2025 om 13:36Is een rna test na 18 dagen betrouwbaar?
ReagerenAnoniem3 juni 2025 om 14:16Doe een 4e generatie combi test na zes weken als je dat wilt.
Gelet op wat je beschreven hebt, is de kans om zo hiv te krijgen ongeveer nihil.
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2025 om 14:57Een rna test kan, maar als die dan negatief is moet je alsnog een test doen bij 6-8 weken.
Reageren