- Test24 augustus 2021 om 12:57
Ik heb 4 weken terug 2x seks gehad met condoom. Alleen beffen zonder condoom. Dit was met een prostituee. En dat verhoogd het risico aanzienlijk heb ik begrepen.
Ik kreeg in dezelfde week al last van een witte tong. Ben naar de huisarts geweest en die zei dit kan geen hiv zijn. Dat duurt langer voor je klachten krijgt. En dat het een kleine kans is dat ik het krijg.
Ik heb nu 4 weken later nog steeds een witte tong. Ik slaap nu al een halve week snachts heel slecht. Heb het warm en koud. Heb geen thermometer om koorts te meten maar ga ervanuit dat ik koorts heb. Overdag voel ik mij wat beter maar eet nu amper omdat ik mij misselijk voel. Heb verder wat rare bultjes op mijn buik en arm maar het zijn er niet heel veel. Heb ook al 1 nacht hoofdpijn gehad.
Mijn nek voelt ook raar ben bang dat dat opgezette lymfe klieren zijn.
Verder jeukt mijn balzak als een gek en mijn eikel ook. De eikel ziet er ook niet helemaal uit zoals het hoort.
Gister middag voelde ik mij redelijk goed. Maar in de ochtend niet en had de huisarts gebeld. Kon in de middag langskomen. Toen ik daar wegging was het weer helemaal mis. Ik heb veel stress.
Heb net bloed gegeven om te testen. Ik weet dat dit te vroeg is maar mijn huisarts zei dat ik nog wel een keer kon testen. Ben zelf al 80% zeker van dat ik hiv heb.
Ik heb ook iets gelezen over een schimmelinfectie candida ofzo. Ik vond dat zelf wel aannemelijk. Ik heb namelijk mondwater gebruikt voor de daad. En gebruik dat anders nooit. Ik dacht kan zijn dat alle bacterien in mijn mond zijn gedood en ik die witte rommel ervoor terug heb gekregen. Maar mijn huisarts zegt dat het geen schimmel is op mijn tong.
Ben nu al weken bezig die witte tong weer normaal te krijgen maar dat wil niet. Ik heb actiefzuurstof mondwater en tandpasta gekocht. En een tongschraper. Helpt heel weinig. Heb in het weekend zuiveringszout geprobeerd maar dat wil ook niet. Zit ook te denken dat ik door dat zuiveringszout hoofdpijn en koorts heb gekregen want dat had ik voordat ik dat gebruikte niet.
Verder voelt mijn borst ook wat raar. Had laatst een langere tocht in de auto en heb de gordel op een gegeven moment achter mijn rug gedaan omdat het mijn borst irriteerde. Misschien iets met lymfe klieren in mijn borst? Ik merk nu alles wat niet normaal is met mijn lichaam en link alles aan hiv.
Ik heb 1 vraag ik weet niet of ik seks heb gehad met een persoon die hiv positief is. Maar hoelang duurt het voordat die medicatie aanslaat en je niet meer hiv kan overdragen? Ik bedoel ze worden ook minstens 1 x per jaar getest had ik begrepen. Dan word de tijd dat iemand besmet kan worden wel verkleind lijkt mij.
Heb al veel op het internet gezocht over leven met hiv. Maar kan er toch weinig over vinden. Ben best bang.
Samengevat heb ik veel stress. Die testuitslag kan niet snel genoeg komen. Ookal is die negatief zal ik die nog in twijfel trekken en nog een keer doen nadat het minstens 6 weken terug is.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 augustus 2021 om 13:02Ik denk dat je afgezien van je tong vooral last hebt van angst en stress
ReagerenTest24 augustus 2021 om 16:29Bedankt john. Ik denk en hoop dat je gelijk hebt. Nadat ik de test gedaan heb voel ik mij een stuk beter. En de tong kan natuurlijk een losstaand probleem zijn. Vooral omdat ik daar al binnen een week last van kreeg
ReagerenTest25 augustus 2021 om 17:38Gaat nu weer minder met mij. Meer last van mijn nek en heb weer veel meer stress. Niet vol te houden dit. Denk echt dat ik hiv heb. Vooral ook omdat ik nu al weken een witte tong heb en die word maar niet beter
ReagerenJohn (moderator)
25 augustus 2021 om 17:39Je zult toch nog even gduld moeten hebben
ReagerenNadia11 april 2026 om 21:09Ik heb ook maanden last van een witte/grijze tong volgens tandarts gaat het wel weg
ReagerenBijlagen: