- jeroen24 maart 2020 om 17:04
Hallo ik heb wel eens sex ( betaald ) met transgenders.
Altijd condoom gebruikt zelf nooit laten neuken. alleen heb ik nou ongeveer zo een 2 dagen jeuk aan me huid vooral bij me rug daar zit het meeste, als ik naar me rug kijk of andere plekken ziet dit er niet gek uit geen vlekken of iets. verder heb ik geen andere klachten nog ervaren zoals koorts of iets. heeft dit met hiv te maken?Dank
6 reactiesReageren=)24 maart 2020 om 17:12Nee.
ReagerenJeroen24 maart 2020 om 17:25Hallo bedankt voor het antwoord, kan zo een gelijke jeuk wel bij een hiv infectie voorkomen? Of bij een andere soa?
dank
Reageren=)24 maart 2020 om 17:30Als je alleen jeuk op je rug hebt:
Ja jeuk vooral bij je geslachtsdeel kan wel dergelijk duiden op een soa , maar er zijn meestal wel meer symptomen tegelijkertijd als je bijv HIV of iets dergelijks hebt. Misschien een beginnende schimmelinfectie?
Reageren=)24 maart 2020 om 17:31Bij bijvoorbeeld (krabbetjes/platjes) is dit wel het enige symptoom , maar dat is niet heel ernstig en makkelijk te behandelen.
https://www.soaaids.nl/nl/alle-soas/schaamluis
ReagerenJeroen24 maart 2020 om 17:38Soms heb je wel eens van die rode lichte vlekjes op je lichaam. Ik neem aan dat vlekken van hiv wel een stuk anders uit zien? En hoe zijn die te herkennen ?
dank
ReagerenJohn (moderator)
24 maart 2020 om 17:56Met veilige seks krijg je geen HIV
Reageren