- Ron15 december 2019 om 14:57
Goedemiddag,
Ik heb een hiv test bij de huisarts gedaan na 4 weken. Ik kreeg na 24 uur de uitslag negatief. Is dit betrouwbaar? Je leest zoveel verschillende berichten. Ik heb nog wel steeds last van spierpijn en pijn bij me ogen.
Groeten,
Ron8 reactiesReagerenRon15 december 2019 om 15:19Ik heb bij de huisarts alleen een hiv test gevraagd dus weet niet welke dat is. Want ook daar zit verschil in lees is. Voor de rest heb ik geen andere klachten gehad.
ReagerenRon15 december 2019 om 16:29Maar ook lees je dan dat het ligt naar welke laboratorium het word gestuurd. Nou dan ben ik het echt even kwijt.
groeten,
ron
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2019 om 16:53Dat heeft me het lab niets te maken. Er worden in principe overal dezelfde testen gebruikt.
Reageren
De uitslag is betrouwbaar, maar het advies is om dan toch na 6 weken een controle test te laten doen.Ron15 december 2019 om 17:10Okay dank u wel zie dat het zelfs iets meer dan 5 weken is. Â Maar het is dus wel serieus betrouwbaar? Want dan moet ik toch echt met de andere klachten naar de huisarts terug.
En na 6 weken is het dus zeker goed? Want ook daar is veel variatie in op Google
ik wil ook een compliment geven aan jullie werk. Ik heb vandaag veel gelezen en super veel respect.
ReagerenRon15 december 2019 om 17:13maar is het ook mogelijk dat al deze klachten stress gerelateerd zijn? Gespannen spieren in armen en benen. Bij het wakker worden lijkt het minder. En pijn achter de ogen?
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2019 om 17:49Als je bij 6 weken een negatieve test hebt, dan mag je er vanuit gaan dat je zeker geen HIV hebt
ReagerenJohn (moderator)
15 december 2019 om 17:50Gespannen spieren in armen en benen en pijn achter de ogen kunnen heel goed spanningsklachten zijn. Met HIV heeft dat helemaal niets te maken
ReagerenRon15 december 2019 om 18:06