Zoeken Vraag het forum

Conclusief

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een negative HIV test na 6 en 9 weken na mogelijke besmetting kan dit er dan op duiden dat je dan zeker geen HIV hebt of zou dit binnen 3 weken toch nog kunnen wijzigen? Omdat er meestal 12 weken wordt aangegeven?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat gaat echt niet mee veranderen

Reageren
    Anoniem

Oke want er wordt gezegd dat er mensen zijn die later antistoffen aanmaken maar bij welke mensen zijn dit dan juist? ik denk niet dat ik daar bij hoor. Ben enkel gekend met lichte astma, herpes ( koortslip) en hooikoorts. dus denk niet dat ik dan bij de categorie behoor die later antistoffen aanmaakt maar vind het wel interessant om te weten 😀

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn mensen die een aandoening hebben waarbij er dus geen antistoffen worden aangemaakt als dat nodig is. Met als gevolg dat ze dus in principe voortdurend ziek zijn. Doorgaans is bekend als iemand zo’n aandoening heeft

Reageren
    Anoniem

Hartelijk bedankt voor de snelle respons!

Reageren
    Anoniem

2 dagen na de laatste bloedafname ( van 9 weken ) krijg ik plots een verdikking aan de linkerkant van het strottenhoofd… nu ben ik bang dat dit een gezwollen klier is en dat mijn lichaam zich nu pas tegen het HIV virus is aan het verzetten en antistoffen ana het maken is….

Zou dit kunnen of maak ik me momenteel hierover te veel druk?

Reageren
    Anoniem

Het is de rechterkant ipv linkerkant van het strottenhoofd.

Reageren
    John (moderator)

Je hebt geen HIV

Reageren
Reageer op: Conclusief
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.