Zoeken Vraag het forum

Is mijn angst voor HIV realistisch?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hopeloos bang

Onlangs heb ik de fout gemaakt een avontuurtje met iemand te beleven. Die persoon wilde graag geslachtsgemeenschap, maar stond erop het zonder condoom te doen. Hier ging ik niet in mee. Ik kon merken dat hij aardig gefrustreerd raakte, wat op zich voorstelbaar is in the heat of the moment. Bij mij veroorzaakte het een nare bijsmaak, want waarom wilde deze persoon per se alles zonder condoom doen en waarom was klaarkomen door middel van aftrekken niet goed genoeg? Uiteindelijk heeft hij mij gebeft en gevingerd. Ik heb hem drie seconden gepijpt, waarbij alleen een beetje voorvocht in mijn mond gekomen is. Althans ik hoop dat het voorvocht was. Het was glibberig qua structuur en zoet van smaak. Na een onderbreking van 15 minuten kwam hij klaar, vandaar dat ik van voorschot uitga. Het was overigens ook niet een grote hoeveelheid. Ik heb het direct uitgespuugd. Vervolgens heb ik hem afgetrokken. Ik ben nu, vooral vanwege zijn mysterieuze gedrag, steeds bang dat ik een hiv besmetting opgelopen heb. Zijn penis heeft mijn vagina NIET geraakt. Hij heeft mij gebeft, ongeveer een minuut. En ik heb hem dus slechts enkele seconden gepijpt. Dit vond 11 dagen geleden plaats. Hoewel we eenmalig met elkaar aan het flikflooien geweest zijn en er slecht beperkt seksueel contact plaatsvond, ben ik gigantisch bang voor HIV. Waarschijnlijk maak ik mezelf veel banger dan nodig. Het contact heeft te kort geleden plaatsgevonden om nu al een test te kunnen doen. Ik zal nog een aantal maanden moeten wachten dus om mij te laten testen. Ik kan niet maar mijn eigen huisarts wegens te nauwe betrokkenheid bij mijn privéleven. Ik weet dat dit avontuur dom was. Het zal ook niet weer gebeuren. Wat gebeurd is kan ik helaas niet terugdraaien. Is het realistisch om in mijn geval bang te zijn voor besmetting met HIV?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je geen HIV

Reageren
    John (moderator)

testen kun je overigens 4 weken na het contact bij de GGD

Reageren
Reageer op: Is mijn angst voor HIV realistisch?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.