Zoeken Vraag het forum

Piet heeft kut aangeraakt maar er niet in heb ik kans op aids

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sevn

Mijn Piet heeft een kut aangeraakt denkik niet zeker zat te flikflooien voorspel gehad zonder oraal of iets maar zat me lul tegen haar billen aan te wrijven en ben een beetje naar beneden gegaan denkik dan haar wat liggen vingeren en aan mijn lul gekomen, heb ik kans op aids want ik verdwijn want ze viel in slaap en ging door maar zag dikke pillen liggen op nachtkastje, ik zoek op op Google naar aidspillen en dat lijken dezelfde dikke witte pillen heb stress kan iemand mij antwoord geven aub. Heb ik aids?

5 reacties
    Reageren
    Sevn

ik weet dat dit belachelijk klink maar ben een beetje aan het stressen omdat ik echt bang ben voor een soa zeker aids

Reageren
    Sevn

Concrete vraag stel je voor dat ik haar vagina heb aangeraakt een beetje en ze is besmet heb ik dan kans op hiv

Reageren
    John (moderator)

Zo krijg je beslist geen HIV. Een andere soa zou eventueel kunnen

Reageren
    Sevn

Dus geen hiv als ik met mijn Piet haar kut aanraakte ma erni in ben geweest?

Reageren
    John (moderator)

Zeer owaarschijnlijk om zo HIV op te lopen

Reageren
Reageer op: Piet heeft kut aangeraakt maar er niet in heb ik kans op aids
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.