- Rob15 december 2018 om 12:06
Hi,
Zo’n 5 week geleden heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend. We hebben elkaars testresultaten gezien & beiden waren we negatief. Nu 5 week later na de laatste keer dat we onveilige seks hebben gehad ben ik uit het niets licht verkouden, heb ik vastzittend slijm & lichte koorts.
Bovenstaande symptomen staan wel in het lijstje van HIV symptomen. Volgende week ga ik mezelf laten testen, maar toch hoor ik nu al graag of dit mogelijkwel op HIV kan duiden of niet?
De symptomen begonnen afgelopen donderdag met lichte keelpijn & verkouden. Vrijdag kwam daar koorts bij, de keelpijn was toen al weer over (dit was de heftigste dag) & nu zaterdag heb ik nergens meer last van op wat koorts & vastzittend slijm na.
Bedankt!
Rob
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 december 2018 om 00:30Zou het niet gewoon een verkoudheid zijn, waar zo ongeveer 3 kwart van Nederland last van heeft?
ReagerenRob16 december 2018 om 01:24Ik woon in Australie, niet in Nederland ?
ReagerenJohn (moderator)
17 december 2018 om 00:56Dat kon ik natuurlijk niet weten. Maar dan nog: Het lijkt toch echt op een verkoudheid
ReagerenKep19 december 2018 om 07:02Je hebt een verkoudheid. Ps wat noem jij lichte koorts?
Reageren