Zoeken Vraag het forum

HIV symptoms na onveilige seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Hi,

Zo’n 5 week geleden heb ik onveilige seks gehad met mijn vriend. We hebben elkaars testresultaten gezien & beiden waren we negatief. Nu 5 week later na de laatste keer dat we onveilige seks hebben gehad ben ik uit het niets licht verkouden, heb ik vastzittend slijm & lichte koorts.

Bovenstaande symptomen staan wel in het lijstje van HIV symptomen. Volgende week ga ik mezelf laten testen, maar toch hoor ik nu al graag of dit mogelijkwel op HIV kan duiden of niet?

De symptomen begonnen afgelopen donderdag met lichte keelpijn & verkouden. Vrijdag kwam daar koorts bij, de keelpijn was toen al weer over (dit was de heftigste dag) & nu zaterdag heb ik nergens meer last van op wat koorts & vastzittend slijm na.

Bedankt!

Rob

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zou het niet gewoon een verkoudheid zijn, waar zo ongeveer 3 kwart van Nederland last van heeft?

Reageren
    Rob

Ik woon in Australie, niet in Nederland ?

Reageren
    John (moderator)

Dat kon ik natuurlijk niet weten. Maar dan nog: Het lijkt toch echt op een verkoudheid

Reageren
    Kep

Je hebt een verkoudheid. Ps wat noem jij lichte koorts?

Reageren
Reageer op: HIV symptoms na onveilige seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.