- Delano17 mei 2018 om 19:16
Beste Tandor,
Zou je mij kunnen helpen?
Half jaar geleden heb ik na onveilige seks een soa test gedaan. Daar kwam niets uit. Heb toen tijdje getwijfeld of ik HIV zou hebben, maar was overtuigd dat ik het niet had.
Nu heb ik 2 weken geleden seks gehad met een meid zonder condoom. Ze gaf aan dat ze in deze 2 weken een aantal keer hoofdpijn heeft gehad en vanochtend had ze beetje koorts wat einde van de dag wel weer redelijk over was.
Je maakt jezelf beetje gek, omdat je leest dat dit symptomen kunnen zijn… Ze heeft geloof ik geen huiduitslag.
Hopelijk kan je me informeren.
Met vriendelijke groet,
Delano
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 mei 2018 om 19:29Dat heeft toch allemaal niks met HIV te maken. Je zit jezelf onnodig bang te maken.
Reageren
Als je daar toch altijd zo bang voor bent, waarom gebruik je dan geen condoom?Delano17 mei 2018 om 23:11Ja is ook zo…. Alleen als ze dan al paar keer hoofdpijn heeft gehad, soms wat moe is en dan vandaag ff koorts. Ze had ook wat spierpijn vanavond… Dan ga je toch denken dat het HIV is, omdat je dingen daarover leest op internet.
Aan welke symptomen zou je dan moeten denken aan HIV volgens jou Tandor?
Alvast bedankt!
ReagerenJohn (moderator)
17 mei 2018 om 23:25Dat zijn toch allemaal heel gewone klachtrn die niets met HIV te maken hebben. Als er koorts ontstaat door HIV is dat ongeveer een week lang hoge koorts. Het heeft geen zin om je suf te zoeken en je zelf helemaal gek te maken. Watmhoofdpijn en een paar dagen een beetje koorts heeft met HIV niets te maken
Reageren