Zoeken Vraag het forum

Hiv of niet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • M

Ik heb Sex gehad met een prostituée in een hotel bijna week geleden. De condoom is gescheurd en ik heb nog poosje doorgeneukt voordat ik merkt dat de condoom gescheurd was. Daarna weer condoom om gedaan en weer verder gegaan tot einde. Nu is de vraag hoe groot is de risico dat ik hiv zou kunnen krijgen. Ze gaat van hotel naar hotel plaats naar plaats en je kon ook zonder condoom Sex hebben met haar maar dat heb ik dus niet voor gekozen dacht altijd met condoom. Maar wat is de risico nu op hiv die ik gelopen heb. Andere soa ben ik niet O bang voor alleen hiv. Heb wel zelf herpes genitalis maar heb geen aanval gehad toen ik Sex had met haar. Alvast dank.

20 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat die kans erg klein is. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid een test laten doen , maar daar zul je dan nog even mee moeten wachten

Reageren
    M

Hoe kom je erbij ik dacht dat de risico zonder condoom al is. Sex zonder condoom met iemand met hiv Is besmet. En hoe zit het met mijn herpes is niet erg meer risico op besmetting.

Reageren
    John (moderator)

Als je herpes infectie actief zou zijn geweest, was het het risico iets hoger.

Reageren
    M

Het is nu 1 week geleden het lijkt of ik het nu kouder heb dan normaal. Ik tril nu bij buiten staan en dat had ik niet hiervoor. Voel ook spierpijn heel licht op plekken maar net niet genoeg om echt spierpijn te noemen. Heb geen temp verhoging niet hoger dan 37,6. De angst is echt erg nog 3 weken zo weet niet of ik dit volhoud hoe moet ik nu verder. Als ik steeds denk dat ik symptomen heb of hiv heb help

Reageren
    M

en in het algemeen voel ik mezelf veel kouder in mijn handen en lichaam hoe komt dit alleen maar door de stress en spanning. En hoe vertel ik mijn vriendin dit als ze met me naar bed wil ik wil haar niet besmettten voor ik weet zeker dat ik niks heb. De spanning En angst is echt erg niet te houdwn.

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je toch vooral last van van de stress/angst en spanningen

Reageren
    M

Denk ik ook wel. Maar dat haalt de angst nu niet weg jammer genoeg. Maar dankje voor je input.

Reageren
    John (moderator)

De angst kan ik helaas ook niet weghalen. Dat zal alleen de test kunnen doen.

Reageren
    M

Nu heb ilpijnin mijn lies als ik zit of loop . Heb spierpijn aan mijn boven been. Is dit de lymfklieren opgezet worden. Waarom krijg ik van die symptomen elkekeet als je denkt het komt goed. Heeft dit te maken met hiv infectie help ben alweer bang

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met HIV niks te maken

Reageren
    M

Hoe weet je dat zo zeker of ben je zo zeker van. Heb hier anders nooit last van
    Gehad zo toevallig nu wel last van krijgen als
    Je last krijgt van symptomen hoe is dit dan gelijk koorts 39 graden enz pijn hoe werkt dit.ik word echt bang enz nu

Reageren
    John (moderator)

Omdat je er dan minimaal hoge koorts >39 graden bij zou moeten hebben.   En dat zijn dan ook nog klachten die doorgaans na 2 weken of later optreden.

Reageren
    M

Maar de mogelijkheid dat ik besmet ben is er dus nog steeds. En moet nu nog 3 weken in deze stress wachten. Is echt balen dat je niet eerder kunt testen om duidelijkheid te hebben. En later nog een test doen voor zekerheid.

Reageren
    M

hoe Denk men hier over de insti thuis hiv test. Ik wil deze gaan halen hoe werkt deze en hoe betrouwbaar is deze na 4 en half weken onveilige Sex.

Reageren
Reageer op: Hiv of niet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.