Hiv of niet?

Hallo,

Ik heb mij enkele maanden geleden laten testen op alle soa’s en deze waren allen negatief. De testen zijn toen uitgevoerd omdat ik een nieuwe relatie kreeg en de tijd tussen het laatste contact en de testen was ongeveer 1 jaar.

Toch heb ik nu ineens een soort twijfel aangezien ik last heb van een droge hoest en een geïrriteerde huid heb onder mijn oog (kleine rode vlekjes), is het realistisch om überhaupt aan hiv te denken?

Ik hoop dat ik een beetje geruststelling vind, want zo’n test kan toch niet fout zijn gegaan?

Reageren

Dat heeft toch niks met HIV te maken

Reageren

U heeft wel gelijk haha. Op een of andere manier heb ik dat ooit online ergens gelezen. U zegt dus: Geen zorgen over HIV maken?

Reageren

je klachten hebben met HIV echt niets te maken. Je hebt het toch laten testen?

Reageren

Ik heb het laten testen inderdaad. Ongeveer 1.5j naar contact en negatief. Het papier gaf aan: Screening negatief, serologie: Geen aanwijzingen voor infectie. Ik kan dus aannemen dat ik geen hiv heb?

Sorry voor het vele vragen maar ik moet dit even recht hebben in mijn hoofd merk ik

Reageren

Geen HIV dus. snel vergeten

Reageren

danku.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hiv of niet?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe