- Anoniem8 januari 2018 om 07:35
Anderhalf jaar geleden onbeschermd sex gehad met een man die ook sex heeft met andere mannen. Hij heeft mij gepenetreerd, maar is niet klaargekomen in mij. Ook heb ik hem even gepijpt. Hoe groot is de kans dat ik besmet ben met hiv. Heb geen klachten gehad die wijzen op een besmetting. Maar desondanks maak ik me zorgen. Sinds deze week eigenlijk. Heb veel gegoogeld, en daaruit blijkt dat de kans klein is. Maar toch.
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 januari 2018 om 10:57Daar kun je dan alleen maar achter komen door een HIV test te laten. HIV geeft doorgaans na zo;n langere tijd helemaal geen klachten. Maar de kans is inderdaad erg klein
ReagerenAnoniem8 januari 2018 om 11:35Bedoel meer de klachten die passen bij de controversiegriep. Dank voor je antwoord.
ReagerenJohn (moderator)
8 januari 2018 om 11:58Een conversiegriep heeft eigenlijk maar een duidelijk verschijnsel: hoge koorts zonder andere griepklachten zoals verkoudheid, hoesten keelpijn e.d.
ReagerenAnoniem8 januari 2018 om 12:38Nogmaals dank. Je antwoord is helder. E
ReagerenAnoniem10 januari 2018 om 09:03Heb de ggd gebeld. Zij gaven aan dat ik me niet zoveel zorgen moest maken. Maar kan bij hun terecht voor tests.
Reageren