- Tanisha6 juni 2018 om 10:40
Hallo,
Ik weet nu al een jaar dat ik hiv heb maar door medicatie was het snel ondetecteerbaar.
Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen periode vaak mijn medicatie vergat of te laat in nam.Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en hij weet er niet van, we hebben altijd veilig sex maar ongeveer 2 maanden geleden was de condoom gescheurd.
Laatst was ik bij hem en vertelde hij dat hij pijn had onder zijn oksel en er 2 grote bulten waren. Ook dat als hij deo erop spoot heel pijnlijk was en zijn arm niet kon optillen
Ik heb daarna gelijk mijn dokter geveld om te vragen of ik langs kon komen voor een bloedtesten.
Heb vandaag de uitslag gekregen en mijn lading is gestegen naar 300.
ik ben nu echt bang dat ik hem heb besmet, weet iemand hoe groot de kans is?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juni 2018 om 11:27Er is een kans. Je zult het wel moeten vertellen en hij moet zich laten testen. Je mag dit niet verzwijgen……
Reageren
Het is ook heel erg onverantwoordelijk om als je HIV hebt, de medicatie niet goed te nemen en dan willens en wetens seks met iemand te hebben zonder te waarschuwen. Ook als dat met condoom is, want zoals je hebt gemerkt kan dat mis gaan.Kep6 juni 2018 om 13:11Zijn klachten klinken niet als hiv symptomen. Ik zie de kans klein(als het vaginale seks was), maar niet helemaal onmogelijk. Daarom moet je hem informeren en hij moet zich testen. Zoals Tandor aangeeft is het niet slim om medicatie te vergeten of onregelmatig te nemen, straks moet je over op andere medicatie omdat door je onregelmatig gebruik je deze niet meer kunt gebruiken. (met alle mogelijke ‘andere’ bijwerkingen)
Reageren