Zoeken Vraag het forum

Grote kans op besmetting hiv?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

een jaar geleden ben ik uit elkaar gegaan met mijn eerste vriend, en heb niet veel later mijn huidige vriend ontmoet.
    Ik heb onveilige seks gehad met beide omdat ik de eerste keer was voor hun beiden.
    Nu, een jaar later, ben ik er achter gekomen dat mijn eerste vriend mij heeft bedrogen met 1 of 2 meisjes, en daarna nog onveilige seks heeft gehad met mij (maar niet veel, 4 keer ofzo).

vlak na die periode dat hij mij bedrogen had heb ik ontstoken amandelen gehad, maar dat was na een week opgelost en ben daarna niet meer ziek geweest. Ik ben bang omdat men vaak zegt dat men ziek wordt na besmetting.

Ik zou me willen gaan laten testen maar ik moet nog wachten op een afspraak en ben momenteel heel bang.

Zou iemand weten of ik veel kans heb op besmetting met hiv?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat die kans wel heeeel erg klein is…….

[quote]Ik heb onveilige seks gehad met beide omdat ik de eerste keer was voor hun beiden.[/quote] Dan zou je dus juist geen onveilige seks moeten hebben. Alle risico is in dit geval dus voor jou…….en voor je tweede partner…

Reageren
    Anoniem

Ja ik begrijp dat onveilige seks niet oké is, maar het gebeurde vooral omdat mijn eerste vriend en ik elkaars eerste waren. En dan mijn tweede vriend was ook nog maagd, dus ik ging er van uit dat er geen enkel risico was. Maar nu pas ben ik erachter gekomen dat mijn eerste vriend mij vlak voor het einde van onze relatie bedrogen had. Dat brengt dus wel een piepklein risico in de situatie. Daarom deze vraag

Reageren
Reageer op: Grote kans op besmetting hiv?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.