- Anoniem29 oktober 2015 om 16:22
Hallo
een jaar geleden ben ik uit elkaar gegaan met mijn eerste vriend, en heb niet veel later mijn huidige vriend ontmoet.
Ik heb onveilige seks gehad met beide omdat ik de eerste keer was voor hun beiden.
Nu, een jaar later, ben ik er achter gekomen dat mijn eerste vriend mij heeft bedrogen met 1 of 2 meisjes, en daarna nog onveilige seks heeft gehad met mij (maar niet veel, 4 keer ofzo).vlak na die periode dat hij mij bedrogen had heb ik ontstoken amandelen gehad, maar dat was na een week opgelost en ben daarna niet meer ziek geweest. Ik ben bang omdat men vaak zegt dat men ziek wordt na besmetting.
Ik zou me willen gaan laten testen maar ik moet nog wachten op een afspraak en ben momenteel heel bang.
Zou iemand weten of ik veel kans heb op besmetting met hiv?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2015 om 16:49Ik denk dat die kans wel heeeel erg klein is…….
[quote]Ik heb onveilige seks gehad met beide omdat ik de eerste keer was voor hun beiden.[/quote] Dan zou je dus juist geen onveilige seks moeten hebben. Alle risico is in dit geval dus voor jou…….en voor je tweede partner…
ReagerenAnoniem29 oktober 2015 om 17:31Ja ik begrijp dat onveilige seks niet oké is, maar het gebeurde vooral omdat mijn eerste vriend en ik elkaars eerste waren. En dan mijn tweede vriend was ook nog maagd, dus ik ging er van uit dat er geen enkel risico was. Maar nu pas ben ik erachter gekomen dat mijn eerste vriend mij vlak voor het einde van onze relatie bedrogen had. Dat brengt dus wel een piepklein risico in de situatie. Daarom deze vraag
Reageren