Zoeken Vraag het forum

hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rick

ik heb een weekgeleden een mam gepijp zonder condoom en ben geneukt met condoom. ik ben een man. afgelopen vrijdag precies hetzelfde maar ben ik ook gerimd en langdurig anaal gevingerd.Hierna beb ik ni 3 dagenmisselijk en heb braakneigi gen. Heb ook diareee. Moet ikbang zijn voor hiv.

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat lijken geen HIV klachten. Maar je zou eventueel een enterobacterie binnen gekregen kunnen hebben door de orale seks. Dan kun je een voedselvergiftiging oplopen

Reageren
    Rick

ok. Ik heb gepijpt en de ander heeft mij gevingerd en met zijn mond mijn anus gelikt. Kan zo die bacterie naar binnen zijn gegaan. En de eerste sexweas precies een week geleden. Is dan symptoom van hiv niet erg vroeg. Heb nu na 2 dagen geen diarree meer.

Reageren
    John (moderator)

Jij kunt een bacterie binnenkrijgen door het pijpen…

Reageren
    Rick

ok en de tijdsduur van 1 week? Kan het ook een andere soa zijn?

Reageren
    John (moderator)

dat lijkt me gezien de klachten niet zo voor de hand liggend

Reageren
    Hiv

Heb na ongeveer 6 weken na veilig contact met prostituée een bronchitis gekregen zonder koord, wel zeer veel slijmen, is dit een symptoom van hiv?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is geen HIV symptoom

Reageren
    hiv

Heb ook constant koude rillingen zonder koorts te hebben, ook geen symptoom?

Reageren
    John (moderator)

Ook geen symptoom

Reageren
    Hiv

Ik heb ook is een aantal uren uitslag op de borst gehad, jeukende vuiltjes, heb dot opgezocht, dit is wel een sympotttom?

Reageren
    John (moderator)

Je kunt beter een test laten doen.  Dan weet je het meteen helemaal zeker.

Reageren
    Rick

Ik ben getest met combitest na 4 weken. Negatief. Twee dagen daarna wordt ik nu toch weer wakker met misselijkheid.  Kan dit toch hiv zijn.Moet 12 januari voor test op 6 weken bij ggd. Zij vonden 4 weken te vroeg.

Reageren
    John (moderator)

De testen zijn toch best wel betrouwbaar bij 6 weken. Maar bij de GGD zegt protocol dat eigenlijk pas bij 6 weken testen. Je klachten zijn niet aan HIV te linken

Reageren
Reageer op: hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.