- Farhad29 oktober 2017 om 17:56
Beste,
Ik nam elke dag om 23:15 mijn pilletjes maar ik heb vandaag gehoord dat de klok een uurtje naar voor is gegaan. Dus er is een verandering in de uren. Normaal gezien moest het nu 7u Pm zijn maar Tis 6u Pm.
Wat moet ik nu doen?
Moet ik mijn pilletje om 23:15 nemen of 22:15?
Alvast bedankt21 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 oktober 2017 om 18:0722.15 uur
ReagerenFarhad29 oktober 2017 om 18:08Bedankt
ReagerenFarhad2 november 2017 om 16:59beste
het is al 8 dagen dat ik de pilletjes neem en in het begin was er veel bijwerkingen zoals diaree en misselijkheid en geen eetlust maar nu na 8 dagen zijn ze bijna verdwijnen.
Ik wou u is vragen of dat een slechte betekenis heeft of niet ?
Bedankt
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2017 om 17:46Wees blij dat de bijwerkingen over zijn. Met de werking van het middel heeft dat niets te maken.
ReagerenFarhad2 november 2017 om 19:12beste
hoeveel kans is er aanwezig dat het middel werkt?
Ik zit daar de elke tijd aan het denken
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2017 om 19:16Dat middel werkt gewoon. Of het voldoende was zul je pas weten bij de controle test.
ReagerenFarhad2 november 2017 om 19:21kent u zelf mensen die da genomen hebben en de test goed geweest is ?
ReagerenJohn (moderator)
2 november 2017 om 19:31Dat is bij de meeste mensen goed
Reagerenkep3 november 2017 om 07:24Hi
Wat is je risico geweest?
Als je binnen de gestelde tijd met Pep begonnen bent, is de werking erg goed. Naar mate je sneller na risico begonnen bent is de werking zekerheid hoger.
ReagerenFarhad10 november 2017 om 08:53hey
ik eb de eerste pil na 8u genomen dus 8u na de risicovolle contact.
Is dat goed volgens u ?
ReagerenFarhad10 november 2017 om 08:55beste,
Ik heb de pilletjes genomen en in de eerste dagen was de bijwerkingen merkbaar en na de eerste week had ik geen bijwerkingen meer maar nu na 2 weken en 3 dagen merk ik de bijwerkingen weer.
Zou dat bijwerkingen zijn of iets anders?
Help me aub
Bedankt
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2017 om 09:14Ja. Dat moet uiterlijk binnen 72 uur na het contact gedaan, maar hoe eerder hoe beter. Dan zit je met 8 uur dus goed.
ReagerenJohn (moderator)
10 november 2017 om 09:15Wees blij dat je geen bijwerkingen meer hebt.
ReagerenFarhad11 november 2017 om 10:30beste,
Tis al 2 weken en 3 dagen dat ik elke dag een pil neem.
In het begin had ik bijwerkingen. De bijwerkingen waren verdwijnen na 4 dagen.
Nu na 2 weken zijn de bijwerkingen weeral. Ik maak me nu echt zorgen of dat de bijwerkingen is of de symptomen van HIV.
Het verschil is gewoon dat ik tijdens de nacht me niet goed voel.
Ik neem om 22:15 de pil en ongeveer tot 11 smorgens voel ik me niet zo goed. De laatste nacht ook had ik het gevoel dat ik nachtzweten heb en mijn keel is ook droog en ik moet hoesten.
Groetjes
Reageren



