- Gerard2 oktober 2017 om 20:16
Beste mensen,
Ik zit beetje in een twijfel. Ik had onveilige seks 3 weken geleden. Ik dacht dat ik misschien een SOA had. Een test gedaan, maar die was gelukkig negatief. Nu zit ik een beetje te twijfelen of ik hiv heb. Omdat je erover gaat nadenken en stressen begin je te twijfelen. Ik heb geen koorts, huiduitslag, keelpijn of gezwollen lymfeklieren gehad. Ook geen nachtzweet gehad. Verder ook geen spierpijn gehad (zaterdag wel een spit gehad, maar weet niet of dat onder spierpijn valt)?
Ik merk wel dat ik iets meer moe ben de laatste tijd. Heb ook paar keer lichte hoofdpijn gehad en dat ik niet helemaal lekker was. Heb soms diarree. Is dit gewoon de stress of moet ik me echt zorgen gaan maken en test gaan doen?
3 reactiesReagerenGerard2 oktober 2017 om 20:21En kan je aan je teennagels zien of je hiv hebt? Ik zag een foto namelijk. Heeft dit met huiduitslag te maken of is dit gewoon bullshit?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2017 om 20:25Dat zijn toch geen HIV symptomen. Ik denk dat je toch echt last hebt van stress. En nee, je kunt aan de teennagels niet zien of iemand HIV heeft. Dat is echt nonsens
ReagerenGerard2 oktober 2017 om 20:31Ja ik weet het, maar op een gegeven moment ga je alles geloven haha. Je ziet op veel sites dat moeheid, ziek, spierpijn, diarree allemaal redenen kunnen zijn van een acute hiv. Je gaat onnodig stressen…
Reageren