Zoeken Vraag het forum

sinds vandaag weet ik zeker dat ik herpes genitalis heb

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hoop

Als je voelt dat het weer opkomt, en ook weer kleine blaasjes of iets dergelijks ziet opkomen zal ik langs de huisarts gaan.

Danny

Rode vlekken zijn terug gekomen

Mijn grote vraag is wil je nog eens kijlen wat het zou kunnen zijn

Reageren
    John (moderator)

Het lijkt toch op een schimmelinfectie

Reageren
    Danny

dus herpes is in het geheel uitgesloten het is nu toch al een 9 maanden dat ik ermee rondloop en ik ben nu terug op zee  dus kan ik niet meer in de komende weken naar de dokter ik stuur nog een paar foto’s  door

Reageren
    Danny

Juist nog een foto gemaakt

Reageren
    John (moderator)

Ik zie er geen herpes in.

Reageren
    Danny

Sorry om de vele vragen moest er verandering in komen stuur ok je nog een paar foto’s

Bedankt voor je geduld

Reageren
    John (moderator)

Geen probleem

Reageren

ik heb eerder dit jaar herpes gehad, maar heb nu een soort uitslag/zeer schrale plekken van onder.

kan dit ook herpes zijn? Kan ik gewoon smeren met zinkzalf en hoevaak kan ik dat het beste doen?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je zo niet zeggen of het herpes is. zinkzalf 2 x per dag dun aanbrengen

Reageren
    Danny

Deze morhen nog een paar foto’s  genomen

Ongeveer 24 u later

Reageren
    John (moderator)

Het doet mij nog steeds aan een schimmelinfectie denken

Reageren
    Danny

Is het dan normaal dat ik de eene dag last vàheb en de andere niet maar dat er geen week voorbij gaat dat ik er last van heb het doet geen pijn of jeukt niet en herpes is het dan zeker niet

Zoals je al schreef

Groetjes danny

Reageren
    John (moderator)

Herpes is dan zeer onwaarschijnlijk

Reageren
    Danny

Als ik op  dokter nl  lees dat er sommige mensen met rode  vlekken op de eikel  wel degelijk herpes hebben begon ik terug te twijfelen  en begon ik terug de vergelijking  te maken  met mij  bevindingen en kwam ik terug bij herpes uit

Groetjes danny

Reageren
Reageer op: sinds vandaag weet ik zeker dat ik herpes genitalis heb
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.