Zoeken Vraag het forum

sinds vandaag weet ik zeker dat ik herpes genitalis heb

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Het lijkt zeker niet op herpes. Maar volgens mij had ik dat al een keer gezegd…

Danny

Beste wil je nog eens kijken naar deze foto’s  en wat zie je eraan aub

Reageren
    Danny

Die witte schilfers komen zeer rap terug na het wassen

Reageren
    John (moderator)

Tja, het lijkt toch weer het meest op een schimmelinfectie

Reageren
    Danny

Bedank om nog eens naar de foto’s  te kijken

Neem nog even die pillen verder tot ik aan wal ga dan eens naar de dokter

En zoals je al zei is hereps uitgesloten  ook na het ziêvàde laatste foto’s

Reageren
    Danny

Zien van de

Dat wilde ik schrijven

Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar echt geen herpes in

Reageren
    Danny

Beste

Bedankt om je geduld  met me maar jij bent voorlopig  de enige die op men vragen  kan antwoorden tot ok naar de dokter kan gaan

Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Graag gedaan

Reageren
    Danny

Bij de uroloog  geweest en die ziet er niets bijzonders in de roodheid is nu ook grotendeels  weg maar de witte aanslag is nog aanwezig

Reageren
    Danny

De rode vlekken zijn terug kan je nog eens kijken naar de foto en je mening nog eens er over zeggen herpes of niet

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met herpes niets te maken

Reageren
    Anoniem

ik ben vandaag bij de huisarts geweest en heb ook de diagnose herpes gekregen

Kan iemand mij misschien vertellen hoelang het duurt voordat je verbetering merkt?

Ik heb pijnstillers, gebruik zinkzalf en heb een kuur virusremmers van 5 dagen

Reageren
    Hoop

@anoniem De kuur zal de uitbraak verkorten, je zal de komende dagen zien dat de blaasjes zich zullen uitdrogen, hierna kan het nog enige tijd rood aanzien. Ook zal de pijn afnemen, maar het kan nog wel een langere periode een gevoelig plekje blijven.

Meestal zijn de eerste jaren van herpes het heftigst met de meesten uitbraken, der loop der tijd zullen de uitbraken minder groot zijn en minder pijnlijk. Als je veel uitbraken achter elkaar hebt kan je ervoor kiezen op de virus remmer dagelijks te gebruiken. Er zijn mensen die dit al jaren achter elkaar gebruiken. Zorg ervoor dat je gezond leeft, dat je een goed immuunsysteem hebt.

Reageren
    Anoniem

ik heb voor 10 dagen terug de uitslag gekregen, heb een kuur gehad toen dacht ik dat het over ging/ zo goed als over was.

Echter krijg ik nu wederom jeuk/iritatie/schrale plekjes van onder.

Moet ik hiervoor nogmaals naar de huisarts of moet ik het even aankijken?

Reageren
Reageer op: sinds vandaag weet ik zeker dat ik herpes genitalis heb
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.