- Anoniem19089 juli 2025 om 14:04
Hoi,
Ik heb 6 dagen geleden seks gehad en tijdens/daarna zijn er meteen wondjes ontstaan door te ruw contact met vingers. Dit heb ik wel vaker maar verdwijnt meestal na 1 dag of 2. Echter, ik kreeg na 2 dagen ineens enorme koorts en keelpijn en de wondjes op mijn schaamlip (het zijn er 2 en eentje zit buitenste schaamlip) zijn er nog steeds. Pas sinds vandaag doen ze minder pijn. Ben vanochtend bij de huisarts geweest en die heeft gekeken. Die zei dat het niet op herpes lijkt, want dan had ik echt veel meer pijn moeten hebben. Hij heeft wel een kweek genomen dus nu wacht ik in spanning af op de uitslag volgende week. Iemand met soortgelijke ervaring?
Zou het gewoon irritatie kunnen zijn van de seks, wat traag geneest door de koorts? Of heeft de huisarts het mis en heb ik toch herpes 🙁
2 reactiesReagerenAnoniem9 juli 2025 om 14:21Ik stel voor dat je gewoon de resultaten van de test afwacht i.p.v. gaat speculeren.
Reageren
Sowieso kunnen wij hier totaal niets zinnigs over zeggen, en het lijkt me ook niet de bedoeling om de kennis en kunde van je huisarts te gaan bediscussiëren.John (moderator)
9 juli 2025 om 15:40Als de wondjes meteen na de seks zijn ontstaan lijkt het niet op herpes. IK denk dat je de reden zelf al aangeeft. Tenzij je eerder al een herpes zou hebben gehad
Reageren