- Anoniem19 maart 2022 om 08:10
Komende week kan ik naar de dokter maar omdat ik erg in de stress zit, hoop ik dat iemand mij op weg kan helpen.
Sinds een jaar heb ik regelmatig jeuk rond mijn anus. Deze keer ontdekte ik dat het heel rood was. Het zijn geen vlekjes, maar ahw is het hele gebied in een straal van 3cm rondom egaal rood.
Ik heb geen anale seks gehad, wel vaginaal en oraal maar daar heb ik niet deze klachten. Ik heb ook bij de anus géén blaasjes, al heb ik door de jeuk wel gekrabt en zit er nu één klein wondje. Dit is niet eerder gebeurd en mijn laatste keer seks was al een jaar geleden. De huid is verder dicht. De roodheid is in een paar dagen minder geworden, maar het jeukt nog steeds. Zou dit herpes kunnen zijn, ondanks dat ik nooit blaasjes heb gehad en de roodheid alleen bij mijn anus zit?
Wat achtergrond, ik heb het hpv virus opgelopen een jaar terug. Sindsdien heb ik af en toe last gehad van wratjes rond mijn vagina en van jeuk. Momenteel heb ik geen wratjes. Ik vraag me af of ik nu ook nog herpes heb of dat mijn klachten komen door hpv en de lotions die ik daarvoor heb gebruikt. De gedachten aan nog een soa maakt mij helemaal in paniek. Ik voel me zo vreselijk, mijn seksleven voelt voorbij.