Zoeken Vraag het forum

Gedroogd maar zeer pijnlijk

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ik heb een vraagje,

Ik heb momenteel last van mijn eerste uitbraak. Ik heb de hoogste piek al gehad gelukkig en de kuur die ik voorgeschreven heb gekregen lijkt te werken. Ik heb nu nog maar 3 blaasjes en de rest zijn zweertjes geworden en/of zijn aan het uitdrogen dus het einde is in zicht.
    Wel is de vorm van pijn veranderd en ik zou graag willen weten waar het door komt.
    In het begin voelde het alof ik continu met een kartelmes werd gesneden.. Nu is dat zo goed als over godzijdank, maar nu brand het als een mf.. De zinkzalf hielp eerst goed tegen de pijn bij de blaasjes, maar nu het zweertjes zijn weet ik niet of het nog wel helpt.
    Is dit normaal? Komt het door de zalf, moet ik nu een andere zalf gebruiken? Of ben ik nog steeds goed opweg en is dit normaal en moet ik nog even doorbijten?

Groetjes anoniem

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid… Zinkzalf zou toch moeten werken

Reageren
    Anoniem

Oké, dan blijf ik daar gewoon braaf mee doorgaan. Dankuwel voor de reactie  🙂

Reageren
Reageer op: Gedroogd maar zeer pijnlijk
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.