- Anoniem30 juli 2021 om 14:58
Hoi ik heb een vraagje,
Ik heb momenteel last van mijn eerste uitbraak. Ik heb de hoogste piek al gehad gelukkig en de kuur die ik voorgeschreven heb gekregen lijkt te werken. Ik heb nu nog maar 3 blaasjes en de rest zijn zweertjes geworden en/of zijn aan het uitdrogen dus het einde is in zicht.
Wel is de vorm van pijn veranderd en ik zou graag willen weten waar het door komt.
In het begin voelde het alof ik continu met een kartelmes werd gesneden.. Nu is dat zo goed als over godzijdank, maar nu brand het als een mf.. De zinkzalf hielp eerst goed tegen de pijn bij de blaasjes, maar nu het zweertjes zijn weet ik niet of het nog wel helpt.
Is dit normaal? Komt het door de zalf, moet ik nu een andere zalf gebruiken? Of ben ik nog steeds goed opweg en is dit normaal en moet ik nog even doorbijten?Groetjes anoniem
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2021 om 17:17Het is gewoon een pijnlijke aangelegenheid… Zinkzalf zou toch moeten werken
ReagerenAnoniem30 juli 2021 om 17:29Oké, dan blijf ik daar gewoon braaf mee doorgaan. Dankuwel voor de reactie 🙂
Reageren