- Anoniem8 juli 2016 om 13:38
Hallo allemaal
Ik heb al een tijdje last van pijn en branderig gevoel met plassen. Naar mijn idee zit het vooral aan het begin van de plasbuis. Ik ben hiervoor al meerdere malen naar de huisarts geweest. Ik ben getest op blaasontsteking, soa’s en bacteriële infecties.
Omdat ik ook andere vaginale klachten had dacht de huisarts aan een schimmelinfectie. Hiervoor ben ik dan behandeld (eerst een vaginale tablet en omdat de klachten bleven een creme voor de buitenkant). Deze creme mag ik 10 dagen smeren en zit nu op dag 8. De pijn is van dag 3 t/m dag 6 weg geweest, maar op dag 7 weer terug gekomen. Uit de kweken en urineonderzoek is niks uit gekomen. Dit bleek allemaal gewoon te zijn.
Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft of enig idee heeft wat het wel kan zijn? De pijn is echt ondragelijk en nu na 5 maanden wil ik wel eens graag weten wat ik heb.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 juli 2016 om 16:00Moeilijk te zeggen… vraag aan de huisarts een verwijzing voor de gynaecoloog
Reageren
Een schimmelinfectie kan echt hardnekkig zijn en moet soms toch anders (pillen) behandeld worden.