- Beschaamd meisje,16 april 2012 om 20:28
Heeej, ik ben een meisje van 19 jaar.
Ik heb al een tijdje een branderig gevoel bij het urineren, ook komt er vaak een witte afscheiding.
Ik heb al een paar keer onveilige seks gehad. Moet ik me ernstige zorgen maken ??? Ik durf hier niet echt met iemand over te praten.. I’m affraid! 🙁4 reactiesReagerenBeschaamd meisje16 april 2012 om 22:23Ook vooral pijn bij het afvegen na het urineren 🙁
ReagerenEmma17 april 2012 om 07:42Hallo meisje, ja, ga naar je huisarts. Alleen hij kan je helpen. Het kan een blaasontsteking zijn, een onschuldige schimmelinfectie maar ook iets anders. Maak een afspraak, vertel hem dat je onveilige seks hebt gehad en laat jezelf controleren. Niet bang zijn, dat was j ook niet toen je onveilige seks had. De HA heeft echt wel vaker meisjes en vrouwen gezien en gehoord met dit soort verhalen. Niet twijfelen maar nu een afspraak maken. Hup!
Laat je weten wat je onder de leden hebt?
Reageren
EmmaBeschaamd meisje17 april 2012 om 08:42Kan dit ook iets ernstiger zijn ‘ zoals hiv ofzo? Groetjes
ReagerenHarm17 april 2012 om 11:04Nou, de symptomen van een vergevorderd HIV stadium heb je niet opgesomd, dus daar denk ik niet in eerste instantie aan. Ga nou maar naar je HA en doe je verhaal. Het zal heus wel meevallen, maar je wilt toch van je klachten af? En voortaan maar wel een condoom gebruiken, ok? Laat je nog van je horen?
Reageren
Harm