John (moderator)
7 oktober 2014 om 18:42Daarom zei ik eerder al dat het meer lijkt op een virusinfectie en niet op een soa.
de gevolgen van onbehandelde soa’s kun je vinden op http://www.soaaids.nl/
Anoniem8 oktober 2014 om 10:02Oke,
de keelpijn is er nog een heel klein beetje. Minder als gisteren. Hoofpijn vermoeidheid en verstopte neus nog wel.
Kan een orale soa doorschieten alks het ware naar je bijbal? Zoals op de website staat wat een onbehandelde soa kan opleveren? En hoe snel zou dat dan merkbaar zijn?
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2014 om 10:56Dat is moeilijk te zeggen dat is niet voor iedereen hetzelfde.
Reageren
Het heeft ook weinig zin om je daar voortdurend mee bezig te houden. Volgende week kun je een soa test laten doen en dat weet je het zeker.Anoniem8 oktober 2014 om 11:05Hetblijkt alsof ik ook een beetje koorts heb. Zegt dat nog iets?
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2014 om 11:12Ja. Nog steeds de virusinfectie.
ReagerenAnoniem8 oktober 2014 om 11:45Want de klachten van een orale soa zijn alleen de keel?
Neus verstopt, hoofdpijn, koortahchtig gevoel. keelpijn. wijzen allemaal meer op een virus infectie dus geen soa?
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2014 om 11:57Chlamydia hoeft geen klachten te geven. Bij gonorroe zie je keelpijn, pijn bij slikken en koorts.
Reageren
Maar als door oorpijn en hoesten bij zitten lijkt het meer op een virusinfectie.
Ik kan je zo geen garanties geven of je nu wel of geen soa hebt opgelopen. Je zult toch echt even de test moeten afwachten.Anoniem8 oktober 2014 om 13:53Test is nog niet gedaan hor.
Oke. Wel keelpijn heb ik een beetje, opgezette strot lijkt he. Warm gevoel in rechterkant vand ekeel waar de oorpiijn ook zit. Pijn bij het slikken niet. Koorts nog niet gemeten. Maar zeker wel id oorpijn en hoesten. ff afwachten dus?
ReagerenJohn (moderator)
8 oktober 2014 om 13:59De test kan volgende week worden gedaan.
Reageren
Inderdaad maar even afwachten.Anoniem9 oktober 2014 om 10:42Denk toch dat virale infectie is
mijn vriendin heeft nu ook last van dr neus, druk op dr oren en voorhoofd. heb wel sex met dr gehad maar niet oraal.
Reageren
Kan je orale soa doorgeven door soenen?John (moderator)
9 oktober 2014 om 13:29Die kans is heel erg klein…..komt nauwelijks voor.
Reageren
Dus zal het inderdaad een virusinfectie zijn.Anoniem9 oktober 2014 om 17:33Trouwens. Mijn vriendin en ik zoenen bijna niet. Kus op de mond. Kan dat dan. Ze heb dus ook last can neus hoofdpijn oor druk etc.
ReagerenJohn (moderator)
9 oktober 2014 om 19:05Nee dat is dus onwaarschijnlijk.
Reageren
Het zal dus een virusinfectie zijn.Anoniem24 oktober 2014 om 00:07En wat is de kans op syfilis? Na mij contqct met een prosttuee? 1 min beffen( zonder haar vocht). Wat is daar de kans op? Lees enge fevolgen
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2014 om 08:36Als de prostitue syfilis zou hebben gehad dan is er een redelijke kans.
Hoe groot die kans is kan ik je niet zeggen.
http://www.soaaids.nl/nl/soas/veel-voorkomende-soas/syfilisHeb je geen soa test gedaan?
Reageren