- Tim18 oktober 2021 om 21:32
Beste Lezer,
Vandaag is constateert dat ik gonorroe alleen gaf de huisarts aan dat ze mij nu verder moeten controleren, omdat in er een kans kan zijn dat ik hiv heb. Ik ben daar heel bang voor omdat de dame waarmee ik onveilig seks heb gehad geen gonorroe heeft maar ik wel. Gaat het altijd zo dat je getest moet worden op hiv als je gonorroe hebt?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2021 om 22:48En waar heb jij de gonorroe dan vandaan als de dame in kwestie het niet heeft?
Reageren
Andere soa’s worden wel vaker mee getestTim18 oktober 2021 om 23:02Geen idee, dat vraag ik mij ook af. Dit is sinds mei mijn eerste seksuele contact zonder condoom, dus ik vraag me echt af hoe ik hieraan ben gekomen. In mei had ik seks met een dame en daardoor heb in chlamydia gekregen, maar zij was dus negatief en ik positief en vanaf dat moment heb ik ook geen seks meer gehad zonder condoom. Tot 3 weken geleden
ReagerenJohn (moderator)
18 oktober 2021 om 23:03Dan kan het daar toch alleen maar vanaf komen… Helaas zijn niet alle mensen altijd even eerlijk hierover
ReagerenTim19 oktober 2021 om 09:44Zij bleek zich dus alleen getest te hebben op chlamydia ik ben dus heel erg bang, dat ze mij meer dan alleen gonorroe heeft gegeven.
ReagerenTim19 oktober 2021 om 09:44Hoe groot is de kans dat je meerdere soa’s tegelijk draagt?
ReagerenKevin19 oktober 2021 om 11:40de kans op een co-infectie met andere SOA’s is altijd aanwezig. zeker als je al een SOA hebt ben je vatbaarder voor andere SOA’s
ReagerenTim22 oktober 2021 om 09:08Ik heb woensdag de ceftriaxon prik gekregen, maar kan het zijn dat je pas na 2 dagen last heb van de bijwerkingen?
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2021 om 18:29Het zou kunnen
Reageren