Zoeken Vraag het forum

Gonnoroe bang voor HiV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim

Beste Lezer,

Vandaag is constateert dat ik gonorroe alleen gaf de huisarts aan dat ze mij nu verder moeten controleren, omdat in er een kans kan zijn dat ik hiv heb. Ik ben daar heel bang voor omdat de dame waarmee ik onveilig seks heb gehad geen gonorroe heeft maar ik wel. Gaat het altijd zo dat je getest moet worden op hiv als je gonorroe hebt?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

En waar heb jij de gonorroe dan vandaan als de dame in kwestie het niet heeft?
    Andere soa’s worden wel vaker mee getest

Reageren
    Tim

Geen idee, dat vraag ik mij ook af. Dit is sinds mei mijn eerste seksuele contact zonder condoom, dus ik vraag me echt af hoe ik hieraan ben gekomen. In mei had ik seks met een dame en daardoor heb in chlamydia gekregen, maar zij was dus negatief en ik positief en vanaf dat moment heb ik ook geen seks meer gehad zonder condoom. Tot 3 weken geleden

Reageren
    John (moderator)

Dan kan het daar toch alleen maar vanaf komen… Helaas zijn niet alle mensen altijd even eerlijk hierover

Reageren
    Tim

Zij bleek zich dus alleen getest te hebben op chlamydia ik ben dus heel erg bang, dat ze mij meer dan alleen gonorroe heeft gegeven.

Reageren
    Tim

Hoe groot is de kans dat je meerdere soa’s tegelijk draagt?

Reageren
    Kevin

de kans op een co-infectie met andere SOA’s is altijd aanwezig. zeker als je al een SOA hebt ben je vatbaarder voor andere SOA’s

Reageren
    Tim

Ik heb woensdag de ceftriaxon prik gekregen, maar kan het zijn dat je pas na 2 dagen last heb van de bijwerkingen?

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen

Reageren
Reageer op: Gonnoroe bang voor HiV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.