Zoeken Vraag het forum

Drager van de bacterie en test uitslag negatief?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AliasAnoniem

Mijn partner heeft gonorroe. Ik heb een test gedaan bij GGD en de uitslag was negatief. Ik heb geen gonorroe. Is het mogelijk dat ik drager ben van de bacterie met een negatief test resultaat? Ik heb helemaal geen klachten en zij wel.

Ik ben vreemd geweest en heb mij oraal laten bevredigen zonder condoom. Enkele weken later vertoonde zij de symptomen van gonorroe en heeft zich vervolgens laten testen. Zij zegt dat ze geen andere bedpartner heeft gehad en ik kan het mij ook niet voorstellen. Ik ben wel 2 keer vreemd gegaan.

Zij zegt dat het mogelijk is dat ik een negatief test resultaat krijg, terwijl ik drager ben van de bacterie en dat uit lab test kan blijken dat ik geen gonorroe heb. Is dit mogelijk?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Zij zegt dat het mogelijk is dat ik een negatief test resultaat krijg, terwijl ik drager ben van de bacterie en dat uit lab test kan blijken dat ik geen gonorroe heb.  Dat is onwaarschijnlijk. Als je bacterie kunt overdragen, moet die bij de test ook gevonden zijn.

Reageren
    AliasAnoniem

Is het mogelijk dat ik het wel heb opgelopen, maar mijn lichaam het heeft verwerkt c.q. “geklaard” met als gevolg een negatief resultaat in de test?

Reageren
    John (moderator)

Dat is bij gonorroe niet te verwachten

Reageren
Reageer op: Drager van de bacterie en test uitslag negatief?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.