- Anoniem16 maart 2014 om 01:40
Hoi,
Ik heb sinds een paar dagen een groepje kleine bultjes aan de binnenkant van m’n voorhuid. Ze jeuken niet en doen ook geen pijn. Zouden het genitale wratjes kunnen zijn? Of misschien talgbultjes .. Er zaten ook wat velletjes op maar die zijn nu weg. Alvast bedankt. Zie foto.13 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 09:24Het lijken inderdaad wratjes. Misschien goed om morgen even naar de huisarts te gaan. Is er voor de rest niets in je schaamstreek te zien?
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 10:50Verder heb ik alleen een paar kleine waterwratjes maar die zaten er al. Komt door scheren van het schaamhaar en ben ik al een mee bij de dokter geweest. Deze zijn nieuw, ze zijn wel heel klein door de foto lijken ze iets groter. Zal morgen weer even langs gaan bij de huisarts.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 11:15Een foto kan soms een vertekend beeld geven. Maar ga inderdaad voor de zekerheid even bij de huisarts langs.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 11:19Oké. In ieder geval bedankt voor de reacties.
ReagerenJohn (moderator)
16 maart 2014 om 11:21Laat nog even wat weten als je bij de huisarts bent geweest.
ReagerenAnoniem16 maart 2014 om 12:13Zal ik doen.
ReagerenAnoniem17 maart 2014 om 12:55Kan helaas later deze week pas terecht bij mijn huisarts. Wordt vervolgd.
ReagerenAnoniem20 maart 2014 om 10:16Het zijn een paar kleine genitale wratjes. Die volgens de dokter vanzelf weg zullen gaan. Doe voor de zekerheid wel een test op andere soa.
ReagerenJohn (moderator)
20 maart 2014 om 10:40Een opmerkelijke uitspraak van je huisarts. Maar vooral onjuist.
Genitale wratten gaan dus niet vanzelf weg. Ze worden veroorzaakt door het HPV virus en zijn uiterst besmettelijk. De behandelingen zijn er op gericht het virus uit te schakelen. Dan kan op verschillende manieren.Lees ook:
http://www.genitalewratten.nl/welke-behandelingen-zijn-er
ReagerenAnoniem22 maart 2014 om 20:29Komende week heb ik toch contact met de huisarts over de uitslag van de andere test. Dus zal het nog eens navragen. Heb overigens geen onbeschermde seks gehad dus het zou overgebracht moeten zijn d.m.v. handen of een handdoek eventueel…..
ReagerenJohn (moderator)
22 maart 2014 om 20:33Met genitale wratten is dat mogelijk. Maar ook het gebruik van een condoom biedt niet altijd bescherming tegen genitale wratten omdat ze helaas uiterst besmettelijk zijn. Laat even wat weten als je contact hebt gehad met de huisarts.
ReagerenAnoniem25 maart 2014 om 14:19Dit weekend ben ik zelf begonnen met appelciderazijn, na o.a. op dit forum goede ervaringen gelezen te hebben hierover. Vandaag de huisarts gesproken en uit de overige testen kwam gelukkig niets naar voren. De behandeling met azijn slaat snel aan de meeste velletjes zijn er al af. Mocht dit toch niet afdoende zijn krijg ik via de huisarts een ander middel.
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2014 om 14:29Okay, dan in ieder geval succes ermee.
Reageren